מנציחים את זכרה. מאי נונה ז"ל. תמונה באדיבות המשפחה

שבוע ללא מאי: סיבת המוות עדין בגדר תעלומה

האב יניב נונה: "אנחנו נעשה עוד המון פרויקטים שיקדמו מצוינות לזכרה של מאי, מה שהיא היתה בעצם"

פורסם בתאריך: 18.12.19 21:18

     

שבוע עבר מאז האסון הכבד שנפל על משפחת נונה ובית ספר שירת הים ברובע יז'. ביום ב' (2.11) מאי, רק בת 11 וחצי, קרסה באופן פתאומי בשעות הבוקר בבית המשפחה כשהיא מפרכסת. צוות רפואי שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה והיא פונה למיון נמרץ ילדים בבית החולים אסותא באשדוד. אך מאי לא שבה להתעורר וביום ד' (11.11) נקבע מותה.

עדין לא ידוע בוודאות מה גרם לאירוע שהוביל למותה של מאי. לפני שהובא למנוחות בבית העלמין אשדוד נותחה גופתה, אך ממצאי הבדיקה טרם הגיעו. ההשערה הרפואית היא שיתכן ומאי סבלה ממום לבבי או בעיית הפרעות קצב, שלא הובחנו בעבר. מאי היתה ביתם הבכורה של הוריה שולי ויניב ומלבד הוריה השאירה מאחור גם אח ואחות צעירים.

האב הוא מבעלי חברת לידרסאפ טכנולוגיות והחל לפעול להנצחת זכרה של ביתו. תכנית ממר"ם שפועלת במקיף ט' בשיתוף פעולה של החברה תקבל את השם "מאי ממריאים" ואילו לפרויקט נוסף בשם "נגב CODE", שהחברה מקדמת ביחד עם המשרד פיתוח פריפריה נגב וגליל, יוענק השם "מאי נגב CODE". מדובר בתוכנית המקדמת פעילות טכנולוגית ומנהיגות בקרב ילדי הנגב בגילאי כיתות ו'.

"אנחנו נעשה עוד המון פרויקטים שיקדמו מצוינות לזכרה של מאי, מה שהיא היתה בעצם" מבטיח האב יניב. "היא היתה יותר ממצוינת, כל דבר שהיא עשתה היא עשתה ברמות מטורפות, לא רגילות. אנחנו נעשה פרויקטים שינציחו את מי שהיא היתה באמת. היתה לה שמחת חיים, היא אהבה לרקוד וללמוד כל הזמן, לא רק בלימודים, היתה לה חוכמת חיים." הוא מוסיף

מאי היתה אהובה מאוד בספסל הלימודים ומנהיגה מלידה. ימים ספורים לפני האירוע הנורא מאי נבחרה לנציגות מועצת תלמידים ואף התקבלה לכיתת מחשבים בשנת הלימודים הבאה. "מאי היתה ילדה משכמה ומעלה, מקסימה, באמת היתה מושלמת" מספרת האם שולי, שבחודש מרץ היתה אמורה לחגוג עם ביתה מאי את בת המצווה. "זה לא נתפס ואנחנו גם עדין לא מעכלים. אחים שלי ובעלי מנסים לאושש את הבית במה שאפשר."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר