יובל נעים עם המנהל המקצועי יאיר אזולאי ויו"ר המועדון מירב עייש. צילום: מדיה אדומים אשדוד

פרסום ראשון: יובל נעים חתם בהפועל אדומים אשדוד, גם אדלשטיין (וידאו מהאימון)

טירוף באימון הפועל אדומים אשדוד: כ-100 אוהדים הגיעו לקבל את המאמן החדש יובל נעים והרכש הנוצץ אוהד אדלשטיין

פורסם בתאריך: 17.12.19 15:38

     

אתמול (שני) ערך בעלי הפועל אדומים אשדוד, רוני חג'ג', זעזוע במועדון כשהחליט לפטר את המאמן חיים לוי למרות שלא הפסיד משחק מפתיחת העונה, אך מבחינתו לא סיפק את הסחורה: הבאת הקבוצה לצמרת הטבלה כדי לעלות ליגה, והצגת יכולת משכנעת בצד ההתקפי.

יובל נעים חותם על החוזה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

היום (שלישי), הגיע מחליף למשרת מאמן הקבוצה, יובל נעים. נעים הוא מאמן עם רזומה מרשים במיוחד. הוא אימן קבוצות בליגת העל, בין היתר בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד והפועל אשקלון אותה העלה במשך שנתיים ברציפות, מליגה א' לליגת העל.

המאמן החדש של האדומים חתם בשורות המועדון והעביר את אימון הקבוצה לעיני 100 אוהדים שהגיעו לראות את הפנים החדשות ועודדו בהתלהבות רבה.

יובל נעים עם המנהל המקצועי יאיר אזולאי ויו"ר המועדון מירב עייש

לאחר חתימתו בקבוצה, צירף נעים את שחקן הכנף אוהד אדלשטיין. אדלשטיין (27) היה אחד משחקני המפתח בעונת העלייה של מ.ס כפר קאסם בעונה שעברה, מליגה א' לליגה הלאומית. בנוסף, שיחק בעבר תחת יובל נעים בעונת העלייה של הפועל אשקלון מליגה א' ללאומית, שיתף פעולה עם עידן שריקי, ויאיר אזולאי שכיום הוא המנהל המקצועי של האדומים. שחקן הכנף פתח את העונה הנוכחית במדי הפועל מרמורק ושוחרר השבוע משורותיה.

החתמה זו בהחלט מהווה הצהרת כוונות עבור האשדודים, שכן אדלשטיין נחשב לאחד מהשחקנים הבכירים והיקרים בליגה א' דרום, ויובל נעים הוא מאמן שבהחלט שייך לרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי.

נעים יערוך את הבכורה שלו על הקווים כבר ביום חמישי הקרוב, במשחק הגביע מול הפועל פתח תקווה, ואדלשטיין כמובן יעמוד לרשותו. פרט פינקטי הוא שאדלשטיין העיף במו רגליו את אותה הפועל פתח תקווה בעונה שעברה מגביע המדינה, כששיחק במדי מ.ס כפר קאסם, עם שער אדיר בבעיטה מרחוק, אחד משערי העונה בגביע המדינה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אוהד אדלשטיין. צילום: מדיה אדומים אשדוד

אוהד אדלשטיין עם האוהדים האדומים. צילום: ליאב אחאבן

אדלשטיין מודה לקהל. צילום: ליאב אחאבן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר