צילום: יח"צ comda

מערכת ביומטרית חדשה: הסוף לטורי המשאיות בכניסה לנמל אשדוד?

פיתוח טכנולוגי חדש יאפשר לכוון את נהגי המשאיות בנמל לנקודת האיסוף בלי עיכובים מיותרים, וזאת באמצעות זיהוי ביומטרי

פורסם בתאריך: 16.12.19 12:01

     

מערכת טכנולוגית חדשה עשויה לצמצם את עומסי התנועה, בעיקר של משאיות גדולות, בכניסה לנמל אשדוד: קבוצת COMDA וחברת AFCON סיפקו מערכת זיהוי ביומטרי עבור המובילים בכניסה לנמל.

שדרוג מערכי ביקורת רכבים וסחורות בכניסה לנמל אשדוד, אומרים שם, יחסוך זמן יקר, כוח אדם, והפרעות תנועה ביציאה והכניסה לנמל, באמצעות ממשק ביומטרי שפיתחה קומדע, לקוראי טביעת אצבע של מורפו.

מדובר בממשק זיהוי ביומטרי, כולל קוראי אצבע מתקדמים OUTDOOR, למערכי ביקורת הרכבים בנמל אשדוד. הקורא הביומטרי המוקשח, משמש לבקרת גישה מאובטחת בסביבות מאתגרות ועתירות תנועה. הקף העיסקה כמה מאות אלפי שקלים.

צילום: יח"צ comda

הממשק הביומטרי של חברת Comda הותאם למערכת הניהול של חברת אפקון, ויכלול אספקת קוראי אצבע ביומטריים של חברת מורפו. תהליך הזיהוי מתבצע באופן אוטומטי בעת הנחת אצבע על הקורא הביומטרי ואינו מצריך בקרה אנושית או בדיקות נוספות. המערכת מתממשקת למערכות התפעוליות של הנמל, ומכוונת את נהגי המשאית בתוך שטח הנמל. נהגי הנמל עוברים הרכשה ביומטרית מראש, ומקבלים הרשאות כניסה לפיהן מכוונת המערכת את נהגי המשא ביעילות, ללא צורך בבדיקות נוספות.

מדובר, מסרו מהחברה, בצעד רחב בו בוחר נמל אשדוד לייעל ולשדרג את מערך ביקורת הרכבים בנמל. במסגרת המהלך יוגבר מערך אבטחת הכניסה בעשרות רבות של קוראי אצבע ביומטריים המחולקים בין שערי הכניסה והיציאה. מערכת זיהוי מתקדמת זו תחסוך הפרעת תנועה בשטחים השונים בנמל, תחסוך הפעלה של כוח אדם וייצר שיטת עבודה יעילה ובטוחה בשטחי הנמל.

 

 

מייסד ומנכ"ל קבוצת comda, זאב שטח: "תחום הביומטריה הולך וצובר תאוצה. כבר עשרות שנים שאנו עובדים דרך שותפים עסקיים, דוגמאת אפקון, מהחברות הטובות ביותר בישראל לבקרת כניסה. קומדע מבצעת כמה פרויקטים מעניינים לבקרת כניסה הכוללים טבלטים וקוראי מיוחדים של פנים, ורידים, קשתית עין, אצבע ועוד אמצעים מיוחדים שפיתחנו סביב הביומטריה, אשר יקשו מאד על הפורץ הפוטנציאלי לזייף זהות. על זו גאוותנו ובכך מומחיותנו. גם בתחום החתימה הדיגיטלית, זיהינו נסיונות פריצה וזיוף ולכן אנו משלבים זיהוי ביומטרי במטרה לייתר את הצורך לקרוא לאדם לצורך הזדהות בבית העסק או אצל גורם האמון. הכול נעשה מרחוק באמצעים ביומטריים ונוספים. בנוסף לכך, קומדע עוברת לעבודה דרך שותפים עסקיים יורת מאשר ישירות מול הלקוח, אלא אם אנו סבורים שהשותף יתקשה להסתדר. אנו גאים לתת שרות טוב למרבית האינטגרטורים הגדולים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר