שתי הקבוצות יחד. צילום: מכבי אשדוד כדורעף

קבוצות חששו להגיע למשחקי כדורעף בעוטף: במכבי אשדוד פעלו

קבוצת הנערות בכדורעף של המועצה האזורית אשכול נאלצה פעם אחר פעם לצאת למשחקי חוץ, שכן הקבוצות המתמודדות בליגה חששו להגיע למשחקים בעוטף, קבוצת הנשים בליגת העל של מכבי AOV אשדוד הרימה את הכפפה והגיעה למשחק באולם הספורט שבמועצה

פורסם בתאריך: 11.12.19 21:49

     

מאז המתיחות הביטחונית האחרונה, מתמודדת קבוצת הנערות בכדורעף של המועצה האזורית אשכול, מגל ביטולים למשחקיה הביתיים ונאלצת לשחק רק בחוץ. קבוצת הנשים בליגת העל של מכבי AOV אשדוד הרימה את הכפפה והגיעה למשחק באולם הספורט שבמועצה.
"שמענו שאף קבוצה לא רוצה להגיע לאשכול לשחק כדורעף" אמרה המגישה קריסטינה זילברמן מקבוצת הנשים מכבי אשדוד והוסיפה: "אז החלטנו לעזוב הכל ולבוא להפגין סולידריות ואחווה דרומית". בתום המשחק שחקניות אשדוד נשארו ושוחחו עם בנות אשכול וכמובן הזמינו אותן למשחק ביום חמישי הקרוב שיערך באשדוד במסגרת ליגת העל.

מאמן הקבוצה, אורי שפירא, הוסיף ואמר: "אנחנו מודים לקבוצת הבנות אשכול על האירוח המושלם. היה כיף גדול לבוא ולשחק בעוטף את הספורט שכולנו כל כך אוהבים ובעיקר להעביר מסר חד וחלק שחייבים להמשיך בשגרה".

נבחרת הבנות של המועצה האזורית אשכול מונה תלמידות מכיתות ט'-י'. למרות עשרה סבבי לחימה בשנה האחרונה והקושי לארח משחקים ביתיים, הקבוצה זכתה בשנה שעברה באליפות הליגה. ובכל זאת, ההנאה הספורטיבית נפגמת. "מה שאנחנו רוצות זה רק לשחק" סיכמה שחקנית נבחרת הכדורעף של מועצת אשכול, מעיין רוגינסקי.

מכבי AOV אשדוד וקבוצת הנערות אשכול. צילום: מכבי אשדוד כדורעף

מכבי AOV אשדוד וקבוצת הנערות אשכול. צילום: מכבי אשדוד כדורעף

מכבי AOV אשדוד וקבוצת הנערות אשכול. צילום: מכבי אשדוד כדורעף

מכבי AOV אשדוד וקבוצת הנערות אשכול. צילום: מכבי אשדוד כדורעף

בנושא אחר, הברזילאי ויקטור מוריירה (24) חתם במועדון הכדורעף מכבי AOV אשדוד, בקבוצה המשחקת בליגת העל. מוריירה המתנשא לגובה 2.05 מ' יוצב כחוסם אמצע. למוריירה אין עבר בינלאומי, למעשה ישראל זו המדינה הראשונה שהוא משחק בה מחוץ לברזיל. בברזיל שיחק בנבחרת הנוער ונבחר לחוסם אמצע מצטיין במכללות. מנהל המועדון, אורי שפירא, מסר: מדובר בבחור שבא לעבוד ולהוכיח ונראה שהוא משתלב יפה. כבר במשחקו הראשון סיים את המשחק עם 79% אחוזי התקפה, אחוזים יפים לכל הדעות. אנו מקווים ומאחלים להצלחתו של ויקטור והקבוצה". מוריירה אמר כי הוא נרגש לשחק בישראל והוסיף: "זו חוויה ואתגר באותה נשימה. אעשה הכל כדי שהקבוצה תצליח".

ויקטור מוריירה. צילום: מכבי אשדוד כדורעף

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר