הפועל אדומים אשדוד מול מכבי שעריים. צילום: אוריאן נגאוקר

שיעמומון: 0-0 בין הפועל אדומים לשעריים

0-0 משעמם בין הפועל אדומים אשדוד למכבי שעריים מתחתית הטבלה

פורסם בתאריך: 6.12.19 15:20

     

במסגרת המחזור ה-11 של ליגה א' דרום, הפועל אדומים אשדוד פגשה את מכבי שעריים מתחתית הטבלה. המשחק נערך באצטדיון העירוני בקריית גת בשל שזרוע במגרשה הביתי של שעריים ברחובות.

הפועל אדומים אשדוד שהגיעה למשחק ללא פיטר אליאס המורחק ודניאל בורחל הפצוע, שלטה במחצית הראשונה במגרש, אך לא הצליחה להגיד למצבים ממשיים ליד השער, והמחצית הראשונה שהייתה משעממת הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה האדומים הגבירו את הלחץ על שערו של האקס, דין גל. המאמן חיים לוי החליט להכניס את שחקני הרכש החדשים, מאיר כהן וחן ראובן במקומם של רז מזרחי ועידן שריקי שהמשיכו ביכולתם החלשה מהמשחקים האחרונים.

אך גם החילופים לא עזרו לאשדודים שהתקשו לסכן את השער של שעריים. מלבד בעיטה חזקה של משה בן לולו שנהדפה על ידי השוער, אשדוד לא הגיעה למצבים מסוכנים.
נוסף לכך, בדקה ה-82, קשר הקבוצה מוחא באדיר הורחק והשאיר את האדומים בעשרה שחקנים. באדיר ירד לחדר ההלבשה בדמעות, וזכה לקריאות עידוד מהקהל האדום.

החלוץ האשדודי של שעריים, רן בן שמעון היה קרוב להבקיע כשבעיטה מסוכנת שלו נעצרה רק במשקוף השער, אך בדקה ה-90 הורחק בכרטיס אדום, וגם שעריים נותרה בעשרה שחקנים.

לבסוף, המשחק נגמר בתיקו 0 משעמם. הפועל אדומים אשדוד פספסה צ'אנס נוסף להידבק לצמרת הגבוהה. הקבוצה של חיים לוי לא מצליחה לנצח משחקי חוץ, ומסיימת פעם נוספת בתיקו מאופס. אמנם ההגנה לא מאכזבת והקבוצה ספגה 2 שערים בלבד ב-11 משחקים, אך ההתקפה לא פוגעת וכמות ההבקעות של הקבוצה שווה לכמות ההבקעות של קבוצות התחתית בליגה.

הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, אוריאל פיניה, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, רחמים צ'קול, מוחא באדיר, עדן בן מנשה, לישי ביטון, רז מזרחי, משה בן לולו, עידן שריקי.

אצטדיון: האצטדיון עירוני קריית גת
קהל: 250 (150 מאשדוד)

שחקני הפועל אדומים אשדוד. צילום: אוריאן נגאוקר

שחקני הפועל אדומים אשדוד. צילום: אוריאן נגאוקר

קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום: אוריאן נגאוקר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר