יהל יעיש והסבתא ימימה. צילום מסך מתוך תוכנית הכוכב הבא קשת 12

הרכילות השבועית: עמית קריספין מתחתנת וליהי טולדנו מככבת

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 5.12.19 20:18

     

הצלם והמפיק אורי קריספין חיתן השבוע את בתו עמית, שנישאה לבחיר לבה נועם לוי. לכבוד המאורע אשתו של אורי, מעיין קרן-קריספין, מלכת היופי של ישראל לשנת 2015, הגיעה בשמלה זהובה ומנצנצת בעיצוב של ריקי דלאל. מזל טוב מכולנו.

מזל טוב לעמית ונועם לוי. צילום ניתאי שאנני

עמית עם אבא אורי ואשתו מעיין. צילום ניתאי שאנני

ליהי טולדנו, בת 17 וחצי מגן יבנה, בתו של אבי טולדנו, כיכבה בתכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון” וקיבלה 91% שהקפיצו אותה לשלב הבא. היא ביצעה את השיר “אף אחת” של מירי מסיקה וגרפה מחמאות אפילו מאסף אמדורסקי. ליהי לומדת בכיתה י”ב בבית הספר תלמה ילין. המנחה אסי עזר לא התאפק, התחפש לאבי טולדנו ויחד עם רותם סלע עשו מחווה ל”הורה” המיתולוגי שהגיע למקום השני באירוויזיון 1982.

ליהי טולדנו. צילום מסך מתוך תוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון קשת 12

הדוגמנית הכי אהובה עלינו והכי ייחודית באזור קטי קונלין חגגה השבוע את יום הולדתה ה-22. ולפני כל החגיגות הנוצצות אנחנו רוצים לברך אותה שתמשיך להיות מיוחדת כמו שהיא ושתשיג את כל המטרות הכי גדולות, עד 100 כ-20!

קטי קונלין

גן יבנאי נוסף שעבר לשלב הבא בתכנית הוא יהל יעיש, שביצע את השיר "Soldi". ביציע ישבה סבתו ימימה, נראתה מבסוטית ואפילו קיבלה נשיקה מהמעריץ איתי לוי. הסרטונים המשעשעים והנוגעים ללב של הנכד וסבתו ברשת הפכו כבר מזמן לקאלט.

איתי לוי "המעריץ" והסבתא ימימה. צילום מסך מתוך תוכנית הכוכב הבא קשת 14

יהל יעיש. צילום מסך מתוך תוכנית הכוכב הבא קשת 13

תגידו המון מזל טוב לזוג המתוק והיפה משה בורמד וירדן וקנין, שהתארסו השבוע בשעה טובה ומוצלחת. אחרי שביקרו בכל רחבי הגלובוס ובמקומות הכי יפים בעולם הם חזרו לאשדוד כדי לעשות זאת עם המשפחה האהובה. הרבה אושר!

משה בורמד וירדן וקנין

מפגש האלופים: אלופת הטיפולים האסתטיים איילת שיסקין הגיעה השבוע למספרת יאיר חנונה לטיפול שיער של אלופים בעזרתה של אלונה ליפשיץ. איילת קיבלה טיפול ארבע ידיים לכבוד הלוק החדש.

איילת שיסקין

השחקן אריק משעלי הגיע לערב הוקרה למתנדבי אשדוד. המתנדבים צפו בהופעה של הזמרת אביבה אבידן בדואט עם יואב יצחק וזכו לטעימה קטנה מהצגה החדשה בכיכובו של משאל.

אריק משעלי צילום פבל

כל יום שישי ברחבת המשכן באשדוד מתקיים אירוע ארטי-שוק. בשישי האחרון, תנועת אשדודים סגרה שולחן וכולם פרגנו לעסקים מקומיים.

אשדודים

האיש החזק קובי סויסה שוב ארז מזוודות השבוע ויצא להנפיק את הדרכון בנתב’’ג. והיעד? באטומי שבגאורגיה. סויסה לא חסך בהוצאות וארגן לעצמו סוויטה מפנקת, אבל גם היא לא גרמה לו לנוח והוא יצא לראות את הנופים עוצרי הנשימה באזור.

קובי סויסה

הזמר האשדודי דייב ספקטור, שהציג בכורה בתכנית הריאליטי “הכוכב הבא לארוויזיון”, עובר שלב וממשיך את המסע לייצוג ישראל בתכנית השירה הגדולה בעולם.

דייב ספקטור צילום פבל

תגידו המון מזל טוב לפאפו עטון, נהג המונית הכי נחמד בסביבה, שחגג השבוע יום הולדת לצד משפחתו וחבריו במסעדת לבונה, וכהרגלו עשה זאת עם חיוך מפה לפה והמון שמחה.

פאפו עטון

אחרי שזכה להיות הסנדק של אחיינו בשבוע שעבר, המריא יניב כליף יחד עם חבריו והקולגות לאיטליה הפסטורלית וקפץ לראות את ונציה הציורית ולשמוע את את כל הסיפורים המיתולוגיים ממקור ראשון.

יניב כליף

נהוראי ציון ברוך חגג השבוע יום הולדת 39, וגם החברים לא יכלו להישאר אדישים והרעיפו עליו שפע ברכות מכל כיוון, כמו שמגיע לבחור עם הלב הגדול. המדור מצטרף לברכות ומאחל לו המון בריאות ואושר עד 120!

נהוראי ציון ברוך

הזמרת המקומית צליל אלבז הופיעה על כל במה אפשרית בארץ, ובשבוע שעבר היא הגיעה להופיע במערת צדקיהו יחד הזמר השרמנטי רותם כהן. קבלו תמונה רגע לפני ההופעה.

צליל אלבז ורותם כהן צילום פרטי

מרסל מוסרי, שכותבת כל כך יפה, התארחה בפסטיבל אשדודשירה, והמנהל פרופ’ סמי שלום שטרית, ששוחח איתה על אהבה, החמיא: “יש לה חוכמת חיים, שכל ודרך מיוחדת ונבונה להתבונן על החיים. והיא תמיד מסיימת את שיריה באופטימיות”.

פרופ' סמי שלום שטרית ומרסל מוסרי מדברים אהבה. צילום: גיל לוי לפוטו דויד אסייג

המאבטח אבי כהן המוכר כדי—ג’יי, מארח את שחקן הקולנוע האגדי יהודה ברקן בסניף משרד הפנים שבאשדוד.

המאבטח אבי כהן ושחקן קולנוע יהודה ברקן. צילום: פרטי

המאבטח אבי כהן ושחקן קולנוע יהודה ברקן. צילום: פרטי

השבוע התחילו שיעורי יוגה עם אבישג צוק רם בסטודיו לריקוד “מוב”, שאותו מנהלת הרקדנית שירה שיטרית כבר המון שנים ודואגת לחדש לכם כל פעם.

בשקט בשקט מיכל הרשקו המהממת יצאה השבוע לחופשה קצרה אך מהנה ביותר בבודפשט, בירת הונגריה. מיכל שלנו עשתה סיבוב בעיר לאורכה ולרוחבה, לא שכחה לעשות גם שופינג באחת הערים המתוירות בעולם כיום וחזרה עם המלצות.

מיכל הרשקו

אביחי דלאל האשדודי יחד עם חבריו מלימודי התקשורת בספיר נמרוד כהן ועמית מזור הקימו השבוע את התא המזרחי לשוויון במכללה. כמו כן, דלאל פועל במרץ על קיום משחק ראווה למען הזדהות בעיר שדרות שיישא את השם “בלי טילים”.

אביחי דלאל והתא המזרחי

המאפרת והדוגמנית אדוה סייר מובילה את קמפיין 2020 של שמלות כלה וערב של המעצבת אורטל שמר. על האיפור ועיצוב השיער אחראית מלינה סול, והלוקיישן הוא מתחם האירועים “טרויה” המוכר לרבים.

אדוה סייר. צילום איתן סיוון

החורף אמנם פה אך לא נותן את אותותיו, ולכן אוראל ודנה לקח את בת הזוג אופק כתר לראות את הסתיו המלבלב בעיר וינה שבאוסטריה, כי אין כמו הסתיו בשביל חופשה רומנטית.

אוראל ודנה ואופק כתר

לכבוד יום הולדתו איציק מלכה החליט לפנק את עצמו ולא רק במתנות, אלא גם בחופשה מפנקת בבוקרשט שברומניה. מלכה חגג כמו מלך ואחרי שקפץ לקזינו ולכל המסיבות המגניבות לא ויתר על הבריכה ממש עד שהגיע הזמן לחזור לארץ.

איציק מלכה

הצלם, השף וכוכב רשת גל זהבי קיבל גרפיטי חדש עם בת זוגו זה שנה וחצי, כוכבת הרשת עמנואל לוי, מידו של אמן הגרפיטי דודי שובל. בעבר דודי הקדיש קיר שלם לגרפיטי של גל זהבי, והפעם ביצע גרפיטי של הזוג.

גל זהבי צילום גל זהבי

שירלי ומאיר בן גוזי ירדו לעיר הנופש אילת, לא לחופשה, אלא לסמינר ועדים 2019. זה מה שמוכיח שאפשר לשלב עסקים והנאה.

מאיר בן גוזי ושירלי לוי צילום פרטי

הפעיל החברתי מאשקלון ברק חדריאן קפץ השבוע לאשדוד, שם נפגש עם ראש העיר האשדודי ד’’ר יחיאל לסרי, שמע ממנו קצת על העשייה באזור וחזר עם המון תובנות.

ד"ר יחיאל לסרי וברק חדריאן

אדר גנדלסמן המעלפת הגיעה השבוע עד לטקסס שבארצות הברית. ואיך אומרים? לא הגעת לטקסס אם לא פגשת רכב עם קרניים, וזה מה שקרה גם ליפהפייה האשקלונית, שלא ויתרה על תיעוד עבור העוקבים באינסטגרם.

אדר גנדלסמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר