האברך דוד לוי ז"ל

הלוויתו של דוד לוי תתקיים מחר, שני, ב-15:00

לוי, שנהרג בתאונה במרוקו, יליד אשקלון שחזר בתשובה בצעירותו הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, הצעיר שבהם כבן שנה, הורים ואחים

פורסם בתאריך: 1.12.19 22:54

     

ר' דוד לוי, תושב אשדוד, שנהרג בתאונת דרכים נוראה בקזבלנקה, מרוקו, יובא למנוחות מחר, יום שני, בשעה שלוש אחר הצהריים, בבית העלמין באשדוד (ולא בשעה 12 כפי שנמסר בתחילה).

לוי, נשוי ואב לארבעה, בן 44, נסע להשתתף בהילולה של רבו, יאשיהו פינטו, עם עוד רבים מחסידי הרב. ביום שישי אחר הצהריים, הוא יצא מהמלון שבו שהה והיה בדרך לאוטובוס שחיכה כדי לקחת את המשתתפים לתפילה על קברות קדושים. אולם מסיבה לא ברורה הוא נמחץ בין שני אוטובוסים, לאחר שככל הנראה אחד הנהגים לחץ בטעות על דוושת הגז.

דוד נולד באשקלון והיה בחור חילוני, שהיה מוכר בסצינת חיי הלילה בעיר. לפני כ-15 שנה חזר בתשובה, הפך לאברך, עבר לאשדוד והקים משפחה ברחוב תמוז. בשנים האחרונות ניהל את בית המדרש של הרב פינטו ומוסדות שובה ישראל באשדוד.

היום פורסמה הקלטת שיחת ניחומים של הרב פינטו עם האלמנה. הרב פינטו ספד לו: "רבי דוד היית אחד יחיד ומיוחד, ומסרת את נשמתך בכניסת שבת, ובזמן שכל הקהילה הקדושה בהתעלות הנפש עצומה, בדבקות גדולה בהקב"ה. כואב לנו כאב גדול, מי יתן נפשי כפרתך, אהבתי את רבי דוד כבן ממש, מהמיוחדים בישיבה ומיושבי המזרח. בליבי אנחנו יודעים שהמיתה הקשה והמשונה הזאת, היא חלק ממלחמת השטן בקדושה ובטהרה ובעבודת ה' של הישיבה. וזה התשובה של השטן לספר דברים, ולהנהגות והמנהגים הקדושים של הקהילה".

"כואב על פטירתו הטראגית של הרב דוד לוי ז"ל בתאונה במרוקו", כתב היום שר הפנים, אריה דרעי בחשבון הטוויטר שלו, "מעמודי התורה והחסד באשדוד, מנהל כולל ופעיל מסור של תנועת ש"ס אשר תרם רבות להצלחתה, וכל בנותיו לומדות ברשת החינוך 'בני יוסף'. תנחומים כנים למשפחתו ולרעייתו הכאובה ומתפלל שהקב"ה יאמר די לצרותנו. יהי זכרו ברוך".

דוד הוא בן דודו של עורך כאן דרום באשקלון, דוד לוי. אנו משתתפים בצער המשפחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר