אשר ומרי בן חיים. צילום פרטי

אור חוזרת למסלול, מרי בחו"ל: מדור הרכילות השבועי שלנו

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 21.11.19 19:24

     

אור בן גוזי חוזרת לדגמן, והפעם לחברה שלה המאפרת מורן דהן. קבלו הצצה להפקה המשותפת. שווה לעקוב.

אור בן גוזי

יונתן מלכה שלנו, שחקן הפטאנק מאשדוד הגיע במוצ”ש לטורניר בבאר יעקב. הוא וקבוצתו קטפו את המקום הראשון והביאו כבוד למועדון.

יונתן מלכה וחבריו לקבוצה

יסמין גנדיס מאשדוד, הרקדנית הכי מוכשרת שיש, חגגה השבוע יום הולדת, ובמקום לקבל מתנות היא החליטה להשיקהאת השיר החדש שלה "follow me", שכבר חורך את היוטיוב. המדור מאחל המון בהצלחה ומזל טוב!

יסמין גנדיס

סרן יוסי קסלסי, מ’’פ במגלן, השתחרר השבוע לקול תשואות חבריו לדרך וכבר החל ללמוד לתואר במשפטים וכלכלה במכללה למינהל. המדור מאחל המון בהצלחה באזרחות ובספסל הלימודים.

יוסי קסלסי

אדיר חזן בן ה-19, בנו של הגולש דני חזן, לקח מקום שלישי ומכובד בתחרות הגלישה שהתקיימה בחיפה. האב הגאה דאג לצלם כל רגע.

אדיר ודני חזן

הדי—ג׳יי אפיק טחן לא מפסיק לטייל, והפעם שולח תמונת מצב מרומא, ודואג לתפוס את הקולוסיאום ברקע.

אפיק טחן

תגידו המון מזל טוב לאריקה פונקין היפהפייה, שבקרוב תעמוד מתחת לחופה וחגגה השבוע את מסיבת הרווקות שלה יחד עם החברות, כמו שרק היא יודעת!

אריקה פונקין

העיתונאי המוערך משה סידי הגיע השבוע לצפות במשחק של מכבי תל אביב בכדורסל. ואף שמדובר באוהד מכבי קביליו יפו, הוא לא היה יכול לוותר על תמונה עם בעלי הקבוצה שמעון מזרחי.

משה סידי ושמעון מזרחי

בין אזעקות ורקטות נתפס יורם שושן בחנות המשקאות של שלומי פדידה. קבלו תמונה של האשדודים החייכנים האלה.

שלומי וירם צילום פבל

מרי בן חיים, מלכת הדרום 2018, לקחה פסק זמן מדוגמנות וטסה למיאמי, פלורידה. ושם לאחר הופעתו של הזמר האמריקאי אשר היא הצטלמה איתו לסלפי.

אשר ומרי בן חיים צילום פרטי

גם אבי שירי פגש השבוע אישיות מכובדת, הלוא היא שרת התרבות והספורט מירי רגב, שהגיעה לאשקלון להביע תמיכה עקב נפילת הטילים, ושמע ממנה הבטחה לעשות הכול כדי לעזור לתושבים.

אבי שירי ומירי רגב

סוכן העל שי אביטל המריא השבוע יחד עם הדוגמנית נטע אלחמיסטר לאל—איי (לוס אנג’לס, למתקשים) ופגש את פאריס הילטון, הבחורה הפרועה של הוליווד. אחרי שיחת היכרות הם גם עשו סלפי למזכרת.

שי אביטל ופאריס הילטון

אילן אדרי האשדודי דואג להצחיק כל אחד שעומד בדרכו, וכך הוא הגיע לתכנית הטלוויזיה "שנות ה-80", ששם הוא מגלם את דמותו של העבריין ברוך ועומד לככב בפרק שלם עם הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה. כבר בתמונות אפשר לראות את הכימיה בין שני הכוכבים.

אילן אדרי ומירי בוהדנה

נראה ששרית בנוז קפצה לבריכה העמוקה של הקואוצ׳ינג ושוחה כמו דג יחד עם הכריש אלון גל. קבלו תמונה של הצמד.

שרית בנוז ואלון גל

לאחר שסיים את ההתמחות שלו במשרד עורכי דין גדול בתל אביב, אוראל בן מיכאל המריא לחופשה ברומא, בירת איטליה. בן מיכאל סייר בקתדרלה ובקולוסיאום ולא שכח לחזור עם המון סיפורים לחברים באשקלון.

אוראל בן מיכאל

גם סלי בשוניק החליט השבוע שהשגרה קצת גדולה עליו ויחד עם חבריו המריא לחופשה מפנקת בבוקרשט שברומניה. החבורה לא חסכה ומיד התיישבה להתפנק כמו מלכים.

סלי בשוניק והחברים

החורף כבר כאן, ומזג האוויר הולך ונהיה קריר, אבל עבור ליאור קאשי אין כמו שמש וחופים. לכן הוא ירד השבוע לסיני לחופשה מפנקת עם המון בטן—גב על החופים. וכמובן, איך אפשר בלי קפיצה לקזינו?

ליאור קאשי

מיכל נהון מעיריית אשדוד פתחה את ביתה לכבוד טקס הפרשת חלה, אבל לא סתם, אלא הפרשת חלה עולמית, כשלצדה יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה יצחק עמרם, שהעבירה הרצאה. את הבית מילאו קרוב ל-50 נשים מכל המקצועות וגילים. וגם אשת ראש העיר עירית אלכסנברג לסרי כיבדה את הטקס בנוכחותה.

מיכל נהון. צילום: פבל

מיכל נהון. צילום: פבל

בן לוי חגג יום הולדת בבר ג׳ימי הו יחד עם אשתו המקסימה הזמרת חנה גור. לכבוד יום ההולדת זכה בן להצטלם עם הזמר חן אהרוני. המון מזל טוב, איבני.

בן לוי וחן אהרוני

הזמרת צליל אלבז מאשדוד מעדכנת אותנו על כל לבוש לפני ההופעה. קבלו הופעה מספר 1 בהופעה בהיכל התיאטרון מוצקין.

צליל אלבז

בשבוע שעבר עלו לבמת טקס פרסי מוזיקת קאנטרי בנשוויל טנסי, שבארה״ב, זוכות הגראמי המנחות דולי פרטון, קארי אנדרווד וריבה מקנטייר. הזמרת קארי הפתיעה כשהחליפה שתי שמלות בעיצובה של ברטה בלילטי.

מנחות טקס מוזיקת קאנטרי. צילום יח"צ חו"ל

הזוג המתוק דקל משה ונטע גלולה החתימו דרכונים השבוע בברצלונה שבספרד.השניים ארזו מזוודות ונחתו בבירת קטלוניה וטיילו בכל האטרקציות האפשריות, וכמובן לא ויתרו על רומנטיקה. מתוקים!

דקל משה ונטע גלולה

גם טימור אביטן ניצל את הפגרה בשביל לטוס לחופשה בחו’’ל ולקח את אשתו האהובה נוי לחופשה מפנקת באמסטרדם. השניים סיירו בכל רחבי בירת הולנד. אף על פי שמזג האוויר היה קריר, היה חם מאוד בלב!

טימור ונוי אביטן

האזעקות והשיגורים תפסו את החבר’ה ממכבי מוכנים, וגם המנכ”ל רן סער הגיע לחזק ועבר בין המרפאות באשדוד כדי לראות שהכול בסדר. קבלו תמונה קבוצתית של סער עם אירנה זרבוביץ’, מנהלת סיעוד מרחבית, ד”ר ריטה מוזס מנהלת אשפוז יום בעיר, נועה דרור לביא, מנהלת מרחב אשדוד, והאחות ילנה שפילמן. גם באשקלון הצוות דאג לשלוח לנו תמונה.

תופסים מחסה במכבי. צילום דוברות מכבי

אריק משעלי, אחד השגרירים האהובים של העיר אשקלון, קפץ הבוקר לקומה הרביעית לפגוש את ראש העיר תומר גלאם ולפרגן לו על ניהול המערכה בסבב האחרון ועל הבשורות החשובות שהתקבלו במהלכו. הוא לא הצליח להישאר רציני למשך הרבה זמן…

גלאם ומשעלי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר