צילום: פבל

חוזרים לשגרה: הלימודים באשדוד מתחדשים הבוקר בשעה 9

בעקבות הפסק האש הורה פיקוד העורף על הסרת המגבלות שהיו ביומיים האחרונים. אולם יש רשויות, בהן גן יבנה, שהחליטו שלא לחדש את הלימודים לפי שעה

פורסם בתאריך: 14.11.19 08:07

     

לאחר יומיים של לחימה ובעקבות הסיכום על הפסקת אש, תחל היום חזרה לשגרה. הלימודים באשדוד יתחדשו הבוקר בשעה 9. בגן יבנה ובאשקלון לפי שעה לא חוזרים ללימודים, ואילו בבאר טוביה יתחדשו הלימודים בשעה 10.

במהלך הערב והלילה נורו רקטות לאזור אשדוד, אשקלון, עוטף עזה והשפלה. באשדוד היו אזעקות בשעות 00:40, 23:13, 21:10 ו-20:43. לא היו נפילות, מלבד רסיסים באחת השכונות, ולא היו נפגעים.

לאחר הודעת הג'יהאד האיסלאמי על הפסק אש הבוקר עוד נשמעו אזעקות בעוטף עזה. מאז תחילת הסבב הנוכחי, ביום שלישי השכם בבוקר ועד עתה שוגרו יותר מ-400 רקטות לשטח ישראל.

בגן יבנה לא יתקיימו לימודים לבד מבחינוך המיוחד. ראש המועצה אהרון דרור מסר: "הבוקר לא יתקיימו לימודים היום במוסדות החינוך קרי גנים ובתי ספר לנוכח הימשכות הירי גם לאחר ההודעה על הפסקת האש ולאור מאורעות הלילה. ההחרגה אצלנו היא לחינוך המיוחד והסעות לחינוך המיוחד, כולל מעונות המתנ"ס שיפעלו כרגיל החל מהשעה 10 בבוקר. כלל אגפי המועצה יעבדו כרגיל ותתקיים קבלת קהל. חוגים ופעילויות יתקיימו כרגיל החל מהשעה 15. בתי הספר יאויישו על ידי המזכירות אבות הבית".

מד"א פרסם הבוקר סיכום של הטיפול בנפגעים במהלך גל ההסלמה:

מיום ג' (12.11) בשעה 05:00 בבוקר ועד היום (ה') בשעה 07:30 החובשים והפראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-77 בני אדם, כולם במצב קל.

בין הנפגעים: 3 פצועים קל בגוף (אישה כבת 65 באשקלון, ו-2 גברים כבני 30 ו-55 במועצה האזורית באר טוביה), 37 נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ו-37 נפגעי חרדה.

בנוסף, ביום ג' (12.11) בשעה 08:04 בבוקר, בזמן האזעקות באזור גוש דן התקבלה במוקד 101 של מד"א במרחב איילון קריאה על ילדה בת 8 שאיבדה את הכרתה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו פעולות החייאה עד שחזר הדופק, ופינו את הילדה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב, כשהיא מורדמת ומונשמת.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר