מתווכים באשדוד שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock By Stock-Asso
מתווכים באשדוד שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock By Stock-Asso

מתווכים באשדוד: הכירו את המומחים בתחום

מחפשים נכס באיזור אשדוד? ריכזנו עבורכם את משרדי הנדל"ן המובילים בעיר

פורסם בתאריך: 5.11.19 21:53

     

אושרי פרץ

אצל אושרי פרץ תמצאו בית חם שילווה אתכם במכירה ובקניית נכס וכן בבחירת ההשקעה המתאימה עבורכם

אושרי פרץ נמצא בעסקי הנדל"ן כבר יותר מ-26 שנה. הכל התחיל עוד כשהיה חייל משוחרר, כאשר משה פרץ, נשיא קבוצת 'פרץ בוני הנגב' ודוד של אושרי, ייעץ לו להשתלב בחברה, בתפקיד שעיקרו שיווק פרויקטי היוקרה שהחברה מציעה. אושרי פעל בעצת דודו והחל לשווק דירות יוקרה באיזור הדרום: אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, באר-שבע והסביבה.

"גיליתי תחום שהיה חדש לי, למדתי והשתלבתי בו ומהר מאוד גיליתי שאני טוב בו. האהבה שלי לתחום התחילה כבר אז", מספר אושרי. "לאחר תקופה ארוכה של שלוש-עשרה שנים בהם עבדתי בקבוצה, החלטתי לצאת לדרך עצמאית והקמתי את משרד יזמות הנדל"ן 'אושרי תיווך ושיווק פרויקטים'. המשרד מעניק כיום שירותי ייעוץ נדל"ן ללקוחות פרטיים וכן ללקוחות עסקיים, יזמים וקבלנים, מאשדוד, דרך אשקלון ועד שדרות והישובים שבסביבתה.

לקוחות פרטיים לצד עסקיים

"אנחנו פונים לקהל מאוד מגוון של לקוחות", מספר אושרי, "כאשר מדובר בזוגות ובמשפחות, ברשות המשרד מאגר גדול של דירות חדשות מקבלן, דירות יד שנייה לקנייה או להשכרה, ולצד דירות 'רגילות' אנחנו משווקים כרגע מעל 420 יחידות דיור חדשות באשדוד, בבניינים שנמצאים בתהליך תמ"א".

משרדו של אושרי מסייע גם ללקוחות מהמגזר העסקי. "המשרד שלנו מלווה יזמים, קבלנים ובעלי עסקים שמחפשים להשקיע בנדל"ן מניב. כשפונה אליי לקוח עסקי, חשוב לי להבין מה הוא מחפש ובאיזה איזור, ולעשות את הבדיקה הרלוונטית עבורו. אם משקיע מחפש נכס באילת, אני אסע בשבילו עד אילת כדי למצוא לו השקעה מתאימה ואפעיל את כל הקשרים שלי כדי לבדוק מה קיים בשוק ומה יוכל להיות רלוונטי לאותו משקיע".

בסופו של יום לקוחותיו של אושרי מצביעים ברגליים. "הרבה מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים", אומר אושרי, "בין אם מדובר באנשים פרטיים שקנו דירה לפני שנים ומחפשים את הדירה הבאה שלהם, ובין אם ביזמים שעזרנו להם למצוא השקעה מתאימה ופונים אלינו כדי שנעזור להם למצוא את ההשקעה הבאה עבורם".

לא רק יועץ נדל"ן

"כשלקוח פונה אליי בפעם הראשונה", מספר אושרי, "חשוב לי לפגוש אותו פנים אל פנים. בפגישה אני מכיר אותו ומבין מי הוא, מה הצרכים שלו, מה הוא מחפש ומה התקציב שלו. כשיש בידיי את כל הנתונים, אני כמובן פותח עבורו כרטיס לקוח ומעדכן אותו בכל נכס רלוונטי שמגיע לשיווק אצלנו". אבל זה לא הכל. במקביל לעיסוקו בתחום הנדל"ן, אושרי הינו גם יועץ משכנתאות מזה למעלה מעשרים שנה. כך, כשלקוחות רוכשים דרכו נכס, אושרי מעניק להם ייעוץ משכנתאות ללא תשלום – בודק מהם תנאי המשכנתא שמציע כל אחד מהבנקים, מתלווה ללקוחות לפגישות בבנקים השונים ומלווה אותם לכל אורך התהליך, עד לבחירת מסלול המשכנתא הנכון עבורם.

בוחרים את סוכני הנדל"ן הטובים ביותר

המשרד, שהחל את דרכו בפורמט מצומצם, הלך והתפתח עם השנים, וכיום עובדים בו לא פחות משניים עשר סוכני נדל"ן. על הצוות הגדול מנצח מארק ארבל, מנהל המשרד ויועץ נדל"ן בעצמו.

"לפני שהגעתי לתחום הייתי מרצה לתקשורת המונים באוניברסיטה ובמספר מכללות, כך שתקשורת בין אישית היא אחד מהכישורים הבולטים שלי", מעיד על עצמו מארק. "אני בוחר את יועצי הנדל"ן של המשרד בעצמי, והתכונות הכי חשובות מבחינתי בסוכן הן אמינות, רצון, התמדה ונחישות. לא כל אחד מתאים ולא כל אחד יכול להיות סוכן נדל"ן. אנו שואפים לרמת שירות גבוהה ואיכותית ולכן אנו מעצימים את הסוכנים שלנו, באמצעות מגוון הכשרות מקצועיות". על הכשרת הסוכנים במשרד אחראי עו"ד שי פימה, המלווה אותם בתהליך עד להוצאת רישיון התיווך. המשרד מקיים גם הרצאות וקורסים לסוכנים, שמעניקים להם כלים להיות הסוכנים הטובים ביותר.

שיעורי תורה מדי שבוע

מי שמחפש השקעה טובה, יוכל למצוא אותה במשרד של אושרי פרץ. אבל מעבר לנדל"ן, חשוב לאושרי גם להשקיע בנפש ולהתחבר לקהילה. כך, מדי יום שלישי מתקיים במשרד שיעור תורה בשעות הערב, שהינו פתוח לכלל הציבור, ובסיומו ארוחת ערב. "המשרד שלנו פתוח לכולם וחשוב לנו להיות בגובה העיניים ובקשר קרוב עם הלקוחות שלנו", אומר אושרי, "אבל מעל הכל, הכי חשוב קודם כל להיות בני אדם".

צור קשר

077-4054101/2

שדרות ירושלים 18,K-TOWER, קומה 4, משרד 409, אשדוד

מעבר לאתר

מתווך באשדוד

אושרי פרץ צילום באדיבות המצולם


 


כתבה שיווקית 


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר