אוטובוס חברת אפיקים. צילום: ויקיפדיה

קו 281 מיוחד לסטודנטים

חברת אפיקים השיקה קו חדש החל מתחילת השבוע עבור ציבור הסטודנטים ותושבי אשדוד. קו 281 אשר נפתח עם תחילת שנת הלימודים האקדמית, יתחיל במסוף הריביירה של אשדוד ויסתיים בתחנת רכבת מרכז - אוניברסיטת תל אביב. בתקופה זו הקו ישמש פיילוט וככל שיידרש יבוצעו שינויים בהתאם לתגובת המשתמשים בקו זה

פורסם בתאריך: 31.10.19 12:15

     

קו 281 החדש, אותו השיקה חברת אפיקים עבור הסטודנטים מאשדוד, יוצא ממסוף הריביירה הדרומית באשדוד (ליד מלון לאונרדו), נוסע ברחבי העיר ומהווה קו ישיר לאוניברסיטת תל־אביב. הקו הושק ביום ראשון האחרון, עם פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, לרווחת הסטודנטים האשדודים ולטובת ציבור התושבים. לאור פניות הנוסעים ביומיים הראשונים להפעלת הקו ובמסגרת הפקת לקחים מפניות אלו, נוספו שיפורים לרווחת התושבים והחל מאתמול, יום שלישי (29.10.19), הקו עובר גם ברחוב ז'בוטינסקי (מתחם הסטאר סנטר) בשני כיווני הנסיעה, ובכך מאפשר לתושבי החלק הצפוני של רובע ב' קישור לתל־אביב. משם הוא ממשיך דרך שדרות בני ברית, במקום לצאת ישירות דרך שדרות הרצל. נוסף על כך, החל מיום ראשון, ה-03.11.19, קו זה יבצע נסיעות במועדים נוספים. מאשדוד לת"א – בשעה 16:00 ומת"א לאשדוד – בשעה 18:00.

חברת אפיקים ומרכז כיוונים לצעירים באשדוד עוקבים אחר התנהלות הקו החדש ועומדים בקשר עם הנוסעים על מנת לשפר ככל שניתן את יעילות הקו תוך שימת לב לכמות הנוסעים ולזמני הנסיעה. באפיקים מסבירים שהקו מתארך מעט בגלל המסלול הארוך והתחנות שבדרך אך הוא חוסך החלפת אוטובוסים ובזבוז זמני המתנה. המסלול כאמור מתחיל מהריביירה הדרומית, חוצה את אשדוד לכל אורכה ועוצר בתל אביב בכמה מוקדים המשרתים בעיקר את הצעירים. מסלול של שעה לערך (תלוי בעומסי התנועה) אך קטן משמעותית עבור מי שנצרך להתנייד בתוך העיר כדי להגיע לתחנה הרלוונטית.

עיריית אשדוד מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת אפיקים ועל הפקת הלקחים המהירה שהחברה עשתה ותעשה עד לגיבושו הסופי של הקו. העירייה תמשיך לפעול יחד עם 'אפיקים' לשיפור קווי התחבורה הציבורית והוספת תחנות ברחבי העיר לרווחת התושבים.

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר