אור בן שמחון. התמונה באדיבות המצולם

המנהל החדש של אגף התעשייה והעסקים בעיריית אשדוד: אור בן שמחון

גבר על יותר מ-50 מתמודדים שניגשו למכרז וביניהם אישים מוכרים בנוף העירוני והציבורי. אור הוא בנו של איש התקשורת אייל בן שמחון והממונה על התיק היא סגנית רה"ע שרון מרק

פורסם בתאריך: 28.10.19 21:46

     

אור בן שמחון, 30, נבחר לתפקיד מנהל האגף לקידום עסקים ותעשייה בעיריית אשדוד, שמטרתו העיקרית היא לפתח מקורות תעסוקה חדשים ולהביא עוד מקומות עבודה לעיר. הוא גבר על עוד יותר מ-50 מועמדים, רובם ככולם מבוגרים ממנו, שהתמודדו גם הם במכרז וביניהם גם דמויות מוכרות בנוף העירוני והציבורי.

מי שניהלה את האגף עד לעזיבתה הפתאומית בחודש ינואר הייתה ד"ר סמדר איצקוביץ', שעבדה בצמוד לחבר המועצה יהודה פרנקל, מי שהיה ממונה על התיק. לאחר הבחירות והפיכתה של סגנית ראש העירייה שרון מרק לממונה – העדיפה לעבור למגזר הפרטי. מאז ניהול האגף לא היה מאויש.

שרון מרק. צילום: פבל

אור, יליד העיר אשדוד שחזר אליה אחרי תקופה ממושכת בחו"ל, עבד במשך ארבע שנים במשרדי פרסום וארבע שנים נוספות עבד בתנועת מכבי העולמית וניהל את פעילותה באירופה.

"היו לי הצעות מאוד מעניינות, אבל העדפתי להתמודד על התפקיד בעירייה ואני שמח שנבחרתי", אמר אור בן שמחון. לשאלתנו מה הדבר שבו הוא חושב שיתמקד בתפקידו החדש, ענה: "אני לא מאמין בדיבורים אלא בלעשות, ואני מאמין שבחודשים הקרובים כבר תראה דברים בשטח".

בן שמחון עם משפחתו ומשפחתה של אשתו. צילום: מהאלבום הפרטי

הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, נשוי לאסתר, ילידת הונגריה, שאותה הכיר בכנס של הסוכנות היהודית, ויש להם תינוק בן חצי שנה. אור הוא בנו של אייל בן שמחון, בעלי האתר אשדוד נט.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר