על המדרכה: הקורקינט של יעל לאחר התאונה. צילום: דוברות המשטרה

התאונה באמונים: הלוויתה של הילדה יעל רוז גולדשטיין תתקיים מחר

יעל רוז גולדשטיין בת ה-6 תובא למנוחות מחר, רביעי, בשעה 15:00 בבית העלמין שבמושב אמונים. ראש המועצה: "ליבי עם משפחת גולדשטיין היקרה שאיבדה ילדה זהב שכולה חיוך ושמחה"

פורסם בתאריך: 22.10.19 21:44

     

הלוויתה של יעל רוז גולדשטיין בת 6 ממושב אמונים, שנפצעה בתאונה ביום שישי ומתה היום מפצעיה, תתקיים מחר, רביעי, בשעה 15:00 בבית העלמין בישוב.

יעל, בתם של עדן ודודו, למדה בכיתה א' בבית הספר רגבים שנמצא במושב.

התאונה התרחשה קצת לאחר השעה ארבע אחר הצהריים. יעל יצאה מביתה ורכבה על הקורקינט שלה. רכב רייזר שבו נהג צעיר מהמושב הסמוך פגע בה בעוצמה. היא נפצעה באורח קשה מאוד ופונתה לבית החולים אסותא באשדוד. שם, בעקבות חבלת הראש הקשה שממנה סבלה הילדה, החליטו על העברתה לבית החולים איכילוב בת"א. יעל טופלה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים והיום אחר הצהריים מתה.

במחוז הדרום במשרד החינוך הודיעו הערב: "בצער רב התבשרנו על פטירתה של תלמידתנו יעל גולדשטיין מהמועצה האזורית באר טוביה, שנפגעה בתאונת דרכים ביום שישי האחרון. צוות חינוכי נרחב וכן פסיכולוגים ויועצים יתגברו את בית הספר בימים הקרובים ויקיימו שיח עם התלמידים לאוורור רגשות ובנושא בטיחות בדרכים. משרד החינוך, בשיתוף עם המועצה האזורית, יעניק להוריה ולאחיה את התמיכה הנדרשת.אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. יהי זכרה ברוך".

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "הצטערתי לשמוע היום על פטירתה של יעל היקרה. תאונות הדרכים הקשות הן מחלה שאנו צריכים לטפל בהן בצורה רצינית ומעשית. ליבי עם משפחת גולדשטיין היקרה שאיבדה ילדה זהב שכולה חיוך ושמחה. נסיעה קטנה על קורקינט הפכה לאסון גדול למועצה גדולה ואנו נעשה ככל שביכולתונו לעזור ולתמוך במשפחה. בשמי ובשם המועצה, נבחריה ועובדיה אנו שולחים תנחומים למשפחה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר