קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תיקו 1 בין הפועל אדומים לנורדיה ירושלים

האדומים ספגו לראשונה העונה בליגה ונקלעו לפיגור מוקדם, אך שער של רז מזרחי המחליף קבע חלוקת נקודות עם הירושלמים

פורסם בתאריך: 18.10.19 17:31

     

במסגרת המחזור השישי של ליגה א' דרום, הפועל אדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ מול אחת הקבוצות ששואפות לעלות ליגה העונה, נורדיה ירושלים.

המשחק שהיה אמור להתקיים באצטדיון טדי הוזז למגרש הקטן בעמק הארזים בשל שזרוע שמתקיים בטדי, ולאוהדים מאשדוד הוקצו רק 90 כרטיסים, שחוסלו כבר במכירה מוקדמת.

חיים לוי עלה במערך של 4-4-2 למשחק בעמק הארזים.
הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, פיטר אליאס, פיליפ חאיכ, רוי עמוס, דניאל בורחל, עדן בן מנשה, מוחא באדיר, רחמים צ'קול, אבירם ברוכיאן, משה בן לולו, עידן שריקי.

האדומים עדיין ללא לישי ביטון שמתאושש מפציעה ארוכה, וללא סתיו ישראלי שנפצע במחזור הקודם מול קריית גת. מנגד, נורדיה חסרה את בר אלסברי המורחק, ואת השחקנים הפצועים חן ראובן, אמסי גובזה, והחלוץ האימתני- יוסי אסייג.

הפועל אדומים אשדוד מול נורדיה ירושלים. צילום: מדיה אדומים אשדוד

לפני שריקת הפתיחה של המשחק, כיבדו את מאמן נורדיה ירושלים כיום ושחקן הפועל אשדוד בעבר, ארז בנודיס בדקת דומייה לזכר אימו ויקטוריה בנודיס שנפטרה השבוע.

הפועל אדומים אשדוד מול נורדיה ירושלים. צילום: מדיה אדומים אשדוד

כבר בדקה ה-12, רן רול ניצל סגירה רעה באגף הימני של האדומים והעלה את המקומיים ליתרון 1-0 שהחזיק עד המחצית למרות ניסיונות של האשדודים להשוות, בין השאר מבעיטה חזקה מחוץ לרחבה של אבירם ברוכיאן.

במחצית, מאמן הפועל אדומים אשדוד חיים לוי החליט לעשות שינוי ועבר לשחק במערך 4-3-3, הוציא את רחמים צ'קול והכניס במקומו את רז מזרחי.

שתי דקות בלבד עברו מפתיחת המחצית, ומזרחי המחליף כבש את שער השוויון, שהקפיץ את האוהדים האדומים לשמיים.

שחקני הפועל אדומים חוגגים את השער. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האדומים חוגגים את השער. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האשדודים המשיכו לשלוט במשחק עם דחיפת הקהל והמומנטום שלאחר שער השוויון, אך לא השכילו למצוא את הרשת בפעם נוספת והקבוצות נפרדו בתיקו 1-1.

הפועל אדומים אשדוד ספגה לראשונה העונה בליגה, אך גילתה אופי רב כשהצליחה לחזור מפיגור במשחק חוץ מול אחת הקבוצות הטובות בליגה.

לאחר 6 מחזורים, האדומים של חיים לוי עדיין ללא הפסד, ובשבוע הבא יארחו למשחק עונה את הפועל מרמורק, הפייבוריטית הבלתי מעורערת לעלייה לליגה הלאומית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר