שלמה אטיאס, מנכ"ל תאגיד המים והביוב "יובלים" באשדוד. צילום פבל

טלטלה ביובלים: מנכ"ל תאגיד המים שלמה אטיאס מסיים את תפקידו

אטיאס פורש לאחר 10 שנים בתפקיד. בתאגיד מכחישים שהדבר נובע מסיבות תקנוניות וטוענים שהאיש בחר לעזוב וימשיך כיועץ. את תגובתו לא הצלחנו לקבל

פורסם בתאריך: 2.10.19 19:42

     

בתום עשור בתפקיד מנכ"ל תאגיד המים העירוני יובלים שלמה אטיאס מסיים את תפקידו. כך עולה מתשובתו של ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, לשאילתה של יו”ר האופוזיציה ד”ר אלי לחמני.

בשאילתה הנוכחית שאל לחמני מדוע לסרי כראש עיר, “מאפשר להמשיך ולפעול בניגוד לדין ולא לאכוף את החלפת המנכ”ל כנדרש עפ”י תקנונה ועפ”י הדרישות הרגולטיביות של רשות המים”. תשובת לסרי: “הדירקטוריון ב-2.9.19 נדרש לנושא סיום כהונת המנכ”ל ומקדם את ההליכים המתבקשים כולל היערכות לבחירת מנכ”ל חדש".

לדברי יו”ר יובלים לשעבר, מ"מ ראש העירייה עו”ד גבי כנפו, סיום תפקידו של מנכ”ל יובלים שלמה אטיאס אינו כתוצאה ממכתבו של לחמני. “אין מניעה להמשך העסקתו של שלמה אטיאס כמנכ”ל וזה מגובה גם בחוות דעת משפטית”. לדבריו “אטיאס יסיים את תפקידו כשייבחר מנכ”ל חדש אחר כך ימשיך לייעץ לתאגיד בתשלום כי הידע והניסיון שלו חשובים מאוד להמשך הצלחת התאגיד”. באשר לבחירת מנכ”ל חדש אמר כנפו כי “דירקטוריון יובלים יתכנס ויפעיל את הוראות התקנון המסדירות את תהליך בחירת מנכ”ל ליובלים. המכרז צפוי להתפרסם בהתאם להתקדמות ההחלטות בדירקטוריון”.

זו הפעם השנייה שלחמני מתייחס במסגרת המועצה לסוגיית כהונתו של מנכ”ל יובלים. בפעם הקודמת הוא העלה את נושא כהונת המנכ”ל מעבר למספר השנים שנקבע בתקנון לסדר יום ישיבת המועצה ב-24.2.19. באותה ישיבה נטען ע”י יו”ר דירקטוריון יובלים דאז עו”ד גבי כנפו כי בכוונת התאגיד לשנות את התקנון אך בסופו של דבר הוא לא שונה.

לחמני מצוי היטב בסוגיות התאגיד שכן בקדנציה הקודמת כשסיעתו בראשות צבי צילקר הצטרפה ב-2014 לקואליציה הוא מונה ליו”ר התאגיד וכיהן בתפקיד יו”ר יובלים מאפריל ועד דצמבר באותה שנה בעת שסיעתו פרשה חזרה לאופוזיציה והוא התפטר מתפקידו. בתקופת כהונתו כיו”ר התאגיד, בעקבות תלונות הציבור הוא שם בין היתר דגש על רמת השירות וההקשבה לתושב ולשם כך מונתה נציבת תלונות ציבור וניתנה הנחיה מפורשת לעובדים למתן מענה מנומק, מהיר וענייני לתושב תוך פרק זמן סביר.

את תגובתו של אטיאס לא הצלחנו לקבל ונשמח לפרסמה לכשתגיע. דובר התאגיד מסר שהוא בחופשה וכי לא ניתן להשיגו.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר