מצטיינת: סגן ע'.צילום: דובר צהל

בהצדעה: אלה החיילים והקצינים שקיבלו תעודת הצטיינות

כמיטב המסורת לקראת ראש השנה צה”ל בוחר חיילים מצטיינים ביחידותיו. שישה כאלה מהאזור מקבלים בימים אלה את תעודות ההערכה

פורסם בתאריך: 26.9.19 16:24

     

סרן אדיר וייצמן, בן 26 מאשדוד, מצטיין מח”ט גבעתי. נשוי לשלי, למד במקיף ד׳, כיום קצין הדרכה בחטיבה. ״אני גאה לשרת בגבעתי, חטיבה משפחתית החותרת למצוינות ולעשייה ושמה דגש רב על אנשיה, שהם החומר האנושי הטוב ביותר״.

אדיר וייצמן.צילום דובר צהל

סגן יובל מסיכה, בת 21 ממושב שדה עוזיהו, בוגרת תיכון באר טוביה, עברה קורס מר״ם לאחר שחתמה על ויתור בתור לוחמת במגב. אחרי שמונה חודשים יצאה לקצונה ושובצה כקצינת קשר גדודית בגבעתי. הייתה בתפקיד במשך שנה. היום בתפקידה היא בגדוד אמירים השייך לחיל התקשוב. ״כמו כל אחד, חוויתי קשיים שלדעתי היו מאוד מכשילים, למדתי המון התפתחתי וקיבלתי מגוון רב של כלים בזכות היציאה לקצונה״, היא אומרת.

יובל מסיכה.צילום דובר צהל

 

סגן ע׳ בת 24 מאשדוד, למדה במקיף ז’ והמשיכה בלימודי הנדסאות במקיף ה’. מצטיינת חושן — מרכז התקשורת הצה”לית. היא עשתה קורס טכנאים במגמת נתונים וצופן בחושן — מרכז התקשורת של צה”ל. “היציאה לקצונה”, אומרת ע’, “הייתה משמעותית עבורי ההפיכה מנגדת לקצינה המפקדת על חיילים היה שינוי עצום. חושן היא זאת שמספקת מעטפה קיברנטית לכלל הכוחות הקדמיים בשטח שהמעטפת כוללת בה גם תקשורת וגם הגנה בסייבר”.

סגן ע.צילום דובר צהל

סמ”ר רונאל נקטלוב, מאשדוד, משרת ביחידת קומץ כראש חוליה, מצטיין מח”ט דרומית. הוא עבר קורס טכנאי מערכות התרעה, שעוסק בטיפול בגדרות בגבולות המדינה והשתבץ בגזרת עזה. “אנחנו נמצאים בכוננות גבוהה 24/7 להקפצה”, הוא מספר, “ברגע שיש תקלה או פגיעה בגדר, אנחנו קופצים לנקודה ומתקנים את התקלה במהירות האפשרית”.

רונאל נקטלוב. צילום דובר צהל

סגן דן גילמן מאשדוד, מצטיין מח”ט 300, משרת כעוזר קצין הגנה מרחבית בעוצבה הגלילית. החל את שירותו הצבאי כלוחם בגדוד 869 תחת חיל האיסוף הקרבי. תפקידו הוא למעשה להיות הסגן של הקצין שאחראי על הקשר של הצבא עם 56 היישובים הנמצאים בגזרה. היה בתפקיד במהלך מבצע ״מגן צפוני״ וההסלמה האחרונה בצפון. לדבריו, ״היה מאוד מאתגר, הרבה עבודה במקביל ותחת לחץ. הרגשתי מאוד משמעותי עבור החטיבה ובעיקר עבור ההתיישבות, הקשר בינינו היה הדוק מאוד (בעיקר עם היישובים צמודי הגדר)״.

סגן דן גילמן.צילום דובר צהל

סמ״ר שגיא וקנין, בן 22 מאשדוד, למד במקיף י’, משרת בחיל התקשוב, בדומה לע’, גם הוא מצטיין מפקד חושן: “בתפקיד החדש שנכנסתי אליו היה לי קושי להבין איך לנהל דברים, זאת הפעם הראשונה שקיבלתי חיילים לפקד עליהם, אבל לאט לאט למדתי להסתגל לתפקיד ולא לוותר”. יש לו אח תאום בקבע והוא משרת במגב. אבא שלו היה רנ”ג בחיל השריון.

שגיא וקנין. צילום דובר צהל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר