סיגלית בוסקילה ובוגרת מרום זוהר מור. צילום: צ'רלי פוקוס 88

מנהלת חדשה למרכז לתלמידים מחוננים

בשבוע הבא יחלו הלימודים במרכז המיועד לתלמידי יסודי שנמצאו מחוננים או מצטיינים. המנהלת הנכנסת היא סיגלית בוסקילה, שהחליפה את ד"ר ציפי בבצ'יק

פורסם בתאריך: 20.9.19 16:50

     

 

סיגלית בוסקילה היא המנהלת החדשה של המרכז למחוננים ומצטיינים אשדוד (מרו"ם). בוסקילה החליפה את ד"ר ציפי בבצ'יק. הלימודים במרכז יחלו בשבוע הבא.

ביום ראשון השבוע נערך כנס לתלמידי כיתות ג' מצטיינים שהתקבלו למרכז יחד עם הוריהם. את הערב, שנערך באולם של מקיף ח', פתחה מקהלת מיכל של תלמידי המרכז הקרויה על שם המנהלת לשעבר מיכל חיים ז"ל.

"החזון שלי הוא לפתח מצוינות עירונית ולהגשים את החלומות של התלמידים", אומרת בוסקילה. "תוכן הלימודים במרכז מועבר על ידי מיטב המרצים בתחומים מגוונים, ובהם משפטים, רובוטיקה, חינוך פיננסי, ספרות יצירתית, חשיבה ביקורתית, רפואה, אמנות בסביבות טבע, זואולוגיה ואדריכלות".

במרו"ם לומדים תלמידים מכיתות ג' עד ו' שנמצאו מחונננים או מצטיינים לאחר מבחנים שעברו. הם נמצאים במרכז יום בשבוע – המחוננים בבוקר והמצטיינים אחר הצהריים. המרכז פעיל חמישה ימים בשבוע, ומתוכנן לקום מבנה חדש עבורו.

בוסקילה הייתה בעבר רכזת תכנית המצטיינים במרכז. היא בעלת ותק של 20 שנה במערכת החינוך והייתה מורה למדעים במרו"ם. היא תושבת העיר, נשואה ואם לחמישה ילדים. הבנות התחנכו באולפנת אשדוד, והבנים לומדים בישיבת אמי"ת.

"שמחתי מאוד לקבל את הניהול של המרכז. עיריית אשדוד מאוד תומכת, מסייעת ודואגת למצוינות, ועל כך אני מודה", אמרה.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר