שגיב יחזקאל. כישרוני, אך עדיין לא מספיק תכליתי. צילומים טל אקוקה

מ.ס וב”ש נפרדו בתיקו

אשדוד אירחה את הפועל באר שבע, והמשחק הסתיים בשוויון 2. שער של גוזלן נפסל בדקה ה-90. במשחק הבא אשדוד תפגוש את רעננה

פורסם בתאריך: 19.9.19 16:35

     

האשדודים הגיעו למשחק הבית מול הפועל באר שבע כשהם רעננים לאחר פגרת הנבחרות, ובמומנטום טוב לאחר שבמשחק הליגה הקודם גברו במשחק בית על הפועל תל אביב. מנגד, האורחים מבירת הנגב הגיעו לאחר שהביסו את הפועל חדרה במחזור הקודם.

מ.ס עלתה בהרכב הבא: רועי משפתי, יצחק אספה, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן, לאונרד אווסו, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, בנצי מושל, שובל גוזלן.

המשחק נפתח באצטדיון הי"א לעיני כ-3,400 צופים, 2,000 מהם עשו את הדרך מבאר שבע לעודד את הקבוצה האורחת. ואיזו פתיחה סוערת של מ.ס אשדוד: כבר לאחר שתי דקות משריקת הפתיחה הבלם האוגנדי טימותי אוואני העלה את המקומיים ליתרון 1:0.

לאחר השער אשדוד הלכה אחורה, ובאר שבע החלה לשלוט במגרש, מה שהביא לה גם את שער השוויון שבא מרגליו של נייג’ל האסלביינק בדקה ה—21.

עם פתיחת המחצית השנייה האורחים ביצעו חילוף ראשון והורידו את השוער שטקוס לספסל עקב פציעה. מי שנכנס במקומו הוא השוער השני אוהד לויטה.

את המחצית הראשונה מ.ס פתחה בסערה, אולם במחצית השנייה זה היה תורם של האדומים מהנגב.

 

כבר בדקה ה—48 הרמה של ספורי הגיעה לראשו של אורן ביטון, והוא נגח אל המשקוף. בן שהר, שהתנפל על הריבאונד, הצליח לדחוק את הכדור פנימה, 2:1 לבאר שבע.

בדקה ה-62 שלומי אזולאי קיבל כדור נהדר מאגף ימין, לא התבלבל וסובב את הכדור עם הפס, פנימה — שוויון 2.

השופט הוסיף חמש דקות לזמן פציעות, ודקה לפני סוף המשחק המחליף שובל גוזלן הגיע לאחד על אחד מול שוער באר שבע אוהד לויטה. חלוץ מ.ס כשל בניסיונו להבקיע ובעט על השוער, אך לאחר מכן הצליח להכניס את הריבאונד פנימה.

אולם מערכת ה-VAR פסלה את השער בשל נגיעת יד של חלוץ מ.ס אשדוד, והמשחק נגמר בתוצאה 2:2. המנהל המקצועי של האורחים, אליניב ברדה, נראה במתח רב לאורך המשחק, וברגע ההחלטה על פסילת השער נראה שמח ומשוחרר.
למרות פסילת השער והרגשת הפספוס, ג’קי בן זקן, שעמד במקומו הקבוע לאורך המשחק — בין הספסלים — ונראה מתוח במיוחד, יכול להיות מרוצה. זוהי תוצאת תיקו מכובדת לאשדודים מול קבוצת צמרת מהטובות והעשירות בליגה. מ.ס מסתמנת כבעלת פוטנציאל להיות אחת מההפתעות של ליגת העל בעונה הקרובה.

לאחר תוצאת התיקו המכובדת מול הפועל באר שבע, אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה, לאחר ששיחקה שני משחקי בית רצופים.

בניגוד לקבוצתו של רוני אוואט, שמגיעה למשחק בכושר מצוין עם תוצאות טובות מול הפועל תל אביב והפועל באר שבע, רעננה הובסה במחזור האחרון בתוצאה 4:0 מול הפועל חדרה.

המשחק צפוי להיות מותח וצמוד, אך ללא קהל רב, ככל הנראה אלה שתי הקבוצות בעלות ממוצע הקהל הנמוך ביותר בליגת העל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר