האדומים פתחו את העונה בתיקו מאופס. צילו אבישי אפטקר

אדומים ללא שערים

הפועל אדומים פתחה את העונה בתיקו 0 מול הכח ר”ג. חסרונם של לישי ביטון ואדי אדרי הורגש. בשישי: משחק חוץ בבקעת הירדן

פורסם בתאריך: 19.9.19 22:31

     

ליגה א’ דרום יצאה לדרך באופן רשמי, ומי שפתחה את המחזור הראשון של הליגה התוססת היא לא אחרת מהקבוצה האשדודית הפועל אדומים.

האדומים אירחו את הכח רמת גן, שסיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה, אך שינתה את פניה עם מהפכה בסגל וגם על הקווים — מאמנה עומר פרץ עזב, ומי שהחליף אותו הוא דוד מרטן, שהגיע עם העוזר האשדודי המזוהה עם הפועל אשדוד מיקי פרץ. מי שנעדרו מהסגל של חיים לוי הם לישי ביטון ואדי אדרי הפצועים.

הרכב הפועל אדומים אשדוד: גיא סאלם, סתיו ישראלי, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, דניאל בורחל, מוחא באדיר, עדן בן מנשה, אבירם ברוכיאן, רז מזרחי, רחמים צ’קול, עידן שריקי. המשחק נפתח לעיני 600 צופים במגרש הסינטטי ברובע ב’.

האשדודים שלטו במגרש, אך לא היו מספיק חדים, ובסיומה של המחצית הראשונה התוצאה הייתה 0:0. במהלך המחצית השנייה האדומים המשיכו לנסות לפרוץ את הגנת האורחת, אך כמו שניתן היה להבחין במשחק בשבוע שעבר מול מכבי שעריים גם השבוע קבוצתו של חיים לוי מתקשה למצוא את השער וחסרה שחקן שיעשה את ההבדל. שחקני ההתקפה עידן שריקי ורז מזרחי נראו לא מספיק חדים ומפוקסים.

פיטר אליאס, תומר אוחנה ואפק אזולאי עלו מהספסל, אך לא הצליחו להביא את השינוי, והמשחק נגמר בתיקו 0. האוהדים האדומים אכן יכולים להיות מאוכזבים.

משחק חוץ בבקעה

היום (20.9) האדומים ייצאו למשחק חוץ רחוק במיוחד מול הפועל בקעת הירדן של אורי קרגולה המארחת במגרש במושב תומר.

הפועל תגיע למשחק לאחר תיקו 0 ביתי מאכזב ותקווה לרשום ניצחון בכורה. אך זה לא הולך להיות קל. בקעת הירדן היא קבוצה קשה שיודעת לעמוד טקטית על המגרש ולהקשות על הקבוצות הגדולות של הליגה, כך היה ניתן לראות בשישי האחרון כשצופפה את המגרש מול נורדיה ירושלים בטדי והצליחה לעקוץ פעמיים את סוללת הכוכבים של ארז בנודיס והירושלמים ולנצח 2:1.

אמנם ההגנה של האשדודים העונה מסתמנת כאחת מהטובות בליגה, עם שלושת הבלמים הצעירים והנהדרים שמתפקדים כחומה אנושית — פיליפ חאיכ, סתיו ישראלי ורוי עמוס — אך האדומים מתקשים מבחינה התקפית. הקבוצה חסרה חלוץ, ובמועדון עובדים מסביב לשעון על מנת להחתים אחד כזה, כשאחת מהאופציות שעלו היא להחזיר את שלומי ארבייטמן לעונה נוספת במדים האדומים.

בנוסף, חסרונם של לישי ביטון ואדי אדרי משפיע באופן רציני ומדאיג על המשחק של קבוצתו של חיים לוי. אין רגל מסיימת ואין את הדריבל והברק בקישור, דבר שבאדומים כל כך רוצים לראות וחסר בעיקר בגלל פציעתם של שני הכוכבים ביטון ואדרי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר