דנה בן זינו ז"ל

גננת התמוטטה ומתה בגן ביומה הראשון

דנה בן זינו, בת 29, הייתה חדשה בגן הילדים מטר שבשכונת ברנע באשקלון. מדובר בטרגדיה שנייה במשפחתה לאחר שאחותה אף היא נפטרה בטרם עת

פורסם בתאריך: 12.9.19 23:09

     

דנה בן זינו ז"ל, גננת בת 29, נפטרה במהלך עבודתה בגן מטר שברחוב הבוסתן בברנע. האירוע התרחש ביום רביעי בבוקר, כאשר לדברי עדי ראייה שהיו במקום בן זינו התלוננה על סחרחורות ולאחר מכן התמוטטה על הרצפה. אחת העובדות בגן החלה לבצע בה החייאה עד להגעת כונני וצוותי מד"א שבמשך יותר מ—40 דקות ביצעו בה ניסיונות החייאה. לבסוף נקבע מותה.

הלווייתה נערכה ביום רביעי בערב בבית העלמין גורדון בראשון לציון, ומאות מחבריה ומכריה ליוו אותה בדרכה האחרונה.

בהודעה שפרסמו מהנהלת הגן להורים נכתב כי בן זינו הייתה גננת ממלאת מקום וכי במהלך היום היא לא חשה בטוב "והתמוטטה. למקום הוזעק אמבולנס וטיפול נמרץ על מנת לתת לה טיפול ראשוני אך ללא הצלחה לצערנו".

עוד נמסר להורים כי הדבר לא קרה לעיני הילדים, "הילדים בטוחים בתוך הגנים ולא צפו בהמולה. משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי לפי הצורך". בני משפחתה הוזעקו למקום וקיבלו את הבשורה הקשה מכול.

 

דנה, במקור מראשון לציון, נישאה לשמוליק בן זינו, תושב העיר, ועברה להתגורר כאן. פטירתה הפתאומית היא לא הטרגדיה הראשונה במשפחתה. הייתה לה אחות שהלכה לעולמה גם כן בשל רקע בריאותי.

"קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה", מסר ראש העירייה, "הפתאומיות שבה זה קרה היא טרגדיה של ממש, וכולנו כואבים ומזועזעים מכך. צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו".

בתוך כך, ביום שני השבוע נפטר גבר תושב אשקלון בתוך בית הספר התיכוני הנרי רונסון. על פי דברי עדי ראייה, האיש יצא מאסיפת הורים והתמוטט. אנשי בית הספר והורים אחרים שבאו לאסיפת ההורים ביצעו בו החייאה עד להגעת כונני מד"א ואיחוד הצלה, והם המשיכו את ההחייאה.

צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את האיש תוך כדי החייאה לחדר ההלם במרכז הרפואי ברזילי, אלא ששם נאלצו לקבוע את מותו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר