קבוצת הטניס מאקדמיית AK לטניס שזכתה בגביע
קבוצת הטניס מאקדמיית AK לטניס שזכתה בגביע

קבוצת הבוגרים של האקדמיה לטניס AK זכתה בגביע

קבוצת הגברים של האקדמיה לטניס בניהולו של אלפרד קריאולנסקי זכתה בשישי האחרון בגביע המדינה בליגה ג', אחרי ניצחון 2-0 בגמר על קבוצה מקריית ים

פורסם בתאריך: 10.9.19 18:47

     

קבוצת הגברים של האקדמיה לטניס AK בניהולו של אלפרד קריאולנסקי זכתה ביום שישי האחרון בגביע המדינה בליגה ג'. במשחק הגמר האשדודים פגשו קבוצה מקריית ים וגברו עליה בתוצאה 2:0.

במסגרת האקדמיה לטניס AK מתאמנים ילדים החל מגיל 3, קבוצות נוער ומבוגרים. בעונה האחרונה קבוצת הנוער הגיעה לגמר ארצי במסגרת ליגה של איגוד הטניס וסיימה את השנה בין 8 הקבוצות הטובות בארץ, גם קבוצת הנערות זכתה להגיע ל 1/8 של אלוף האלופים.

מנהל האקדמיה, אלפרד קריאולנסקי: "המטרה של צוות המאמנים שלנו היא קודם כל לנסות בקצת להגיע אל הילדים ולנסות לגדל אותם להיות אנשים טובים, בעלי ערכים, הבנה שעבודה קשה והתמדה מביאים תוצאות, טניס זהו ספורט מאוד מיוחד שמשלב בתוכו גם פיזיות וגם הרבה חשיבה, לא סתם אלוף עולם קארפוב אמר שטניס זה שחמט בריצה, ניתן לשחק בו בכל גיל מכיוון שאין מגע בין השחקנים וסיכוי לפציעות הוא כמעט אפסי.
האקדמיה לטניס AK פועלת במתנסים דיונה (יג), בית לברון (ו) ומתנס גולדי (ד'), אני מזמין את כל הילדים יחד עם הוריהם לבוא לאימון ניסיון ולהתאהב בספורט הנפלא הזה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר