הנאשם יהונתן יהב. תמונה מפייסבוק

"אם אתה יכול לדמות את זה לסרט אימה, ככה זה היה, עברנו גיהינום"

האישה שעומדת במרכזה של פרשת “המשולש הרומנטי” טוענת שהאדם שמואשם שאיים עליה ועל בן זוגה, עורך דין אזרחי, נשלח כביכול על ידי בן זוגה הקודם, עו”ד פלילי, שהתקשה להשלים עם ההחלטה להיפרד ממנו. הפליליסט מסר עדות במשטרה והכחיש

פורסם בתאריך: 5.9.19 16:03

     

יהונתן יהב, המוכר גם בשם יוני אלרואי נחמני, בן 42 מאשדוד, אדם בעל עבר פלילי, מואשם שאיים על עורך דין אזרחי ועל בת הזוג שלו. לטענת האישה, היא סבורה שמי שעומד מאחורי הפרשה הוא בן זוגה לשעבר, עורך דין פלילי שעמו ניהלה קשר במשך שנתיים ושלא השלים עם פרידתה ממנו. לכן, לדבריה, החבר לשעבר שלח אליה ואל בן זוגה הנוכחי את המאיים. החשד הזה נבדק, אך לפי שעה אומרים במשטרה לא נמצא לו בסיס.

לפי כתב האישום שהוגש נגד יהב ב-27 באוגוסט, הוא יצר קשר עם האישה ב-31 ביולי, כשהיא הייתה עם החבר הנוכחי, עורך הדין האזרחי, בנמל התעופה בן גוריון, זמן קצר לפני שעלו לטיסה לחופשה במזרח הרחוק.

“את תשלמי על זה ביוקר”, כך אמר לה לפי כתב האישום והוסיף, “את תעלי לרכב שלך ואת תתפוצצי, תסתכלי טוב בשמשות, תסתכלי”.

אולם בכך, כך עולה מכתב האישום, מסכת האיומים רק החלה. כשהיו בני הזוג בחו”ל, הנאשם התקשר אל בן הזוג בשיחת וואטסאפ ואמר לו: “אני מקווה שאתה עושה חיים… מחכה לך”. בהמשך שלח לו הודעות קוליות שבהן נשמע אומר לו: "כשתגיע לארץ אנחנו נדבר איתך יא סמרטוט, יא נוכל, יא גנב… את הילדים שלך אנחנו ניקח”.

כמה ימים אחר כך הנאשם, כך נטען, שלח לעורך הדין מסרון: "מה יסמרטוט, מה חשבת שתוכל לערב מישהו ימנייק, אח של החברה? איך הולכת איתך בכלל… מה אתה חושב שיכולים לישימור (הטעות במקור) עליך 24 שעות יחתיכת אפס טעית בכתובת תעשה שיעורי בית עם עצמך”.

ב-16 באוגוסט, מפרט כתב האישום, נתפס יהב ברובע ב’ כשבמכוניתו נמצאו המחאות החשודות כגנובות מבלי שסיפק הסבר מניח את הדעת.

צילומסך של כמה מהאיומים

“אם אתה יכול לדמות את זה לסרט אימה, אז ככה זה היה, עברנו גיהינום”, אמרה המתלוננת, אישה כבת 40, ל”כאן דרום”. “עד עכשיו אני מפחדת, אני לא יודעת מה עוד עלול לקרות. רק השבוע חזרתי לעבודה”, הוסיפה.

“האיומים הראשונים תפסו אותנו כשהיינו בנמל התעופה לפני עלייה למטוס, בדרך לחופשה בחו”ל”, היא מספרת. “קיבלתי טלפון מאדם לא מזוהה, ומעברו השני של הקו אמר לי האיש, ‘יא זונה, יא שרמוטה, את תתפוצצי עם הבן שלך ביחד’, והוסיף איומים וקללות. כל מה שהצלחתי להגיד היה, ‘מה?' התחלתי לרעוד, אחרי ארבע דקות כבר ישבנו במטוס. התעלפתי. ממש ככה. שבוע שלם בכיתי, לא יצאתי מהמיטה בחדר במלון. מאוחר יותר הגיעו עוד הודעות ושיחות מאיימות. אחר כך כשהבנתי מהמשטרה מי המאיים, גילינו שגם אני וגם בן זוגי לא מכירים אותו ולא יודעים מי זה בכלל. לי ברור שיש מי ששלח אותו לאיים, וזה בן הזוג שלי לשעבר, שלא יכול להשלים עם זה שנפרדתי ממנו ושיש לי קשר חדש. זו קנאה חולנית”.

עו”ד אורנת קמרון, שמייצגת את המתלוננים, מסרה: “על אף שהוגש זה מכבר כתב אישום כנגד אחד מהחשודים, עודכנו כי נערכות פעולות חקירה נוספות וישנם מעורבים נוספים. נמתין לסיום עבודתה של משטרת ישראל”.

עו"ד אורנת קמרון. צילום רפאל מזרחי

עו”ד שאדי כבהא, שמייצג את יהב, מסר בתגובה: “הלקוח שלי מכחיש כל קשר לאיומים הנטענים, ולאחר קריאת החומר עולה תמונה ראייתית שמתיישבת בדיוק עם מה שהלקוח שלי אומר. אני סמוך ובטוח שלאחר ניהול התיק הלקוח שלי יזוכה מכל אשמה”.

לגבי סוגיית מעורבותו, כן או לא, בפרשה של עורך הדין שהיה בן זוגה לשעבר של המתלוננת ושנטען שייתכן שהוא זה ששלח את הנאשם לאיים ולהפחיד, אמר כבהא: “אני לא מתייחס לשמועות”. אותו עו”ד פלילי מסר עדות בתחנת אשדוד והכחיש כל קשר לאיומים. במשטרה אומרים שנגבתה ממנו עדות פתוחה, אך לא עלה חשד פלילי כלפיו, ולכן לא נחקר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר