איסוף ואריזת חבילות מזון. צילום: אדם שוקרון

לקראת החגים: איסוף תרומות מזון בעזרת בעלי הפאבים

עמותות, פאבים, ותנועת "אשדודים" מתאחדים בפעילות יוצאת דופן למען משפחות במצוקה כלכלית

פורסם בתאריך: 2.9.19 17:04

     

 

"בחג הזה אף אחד לא נשאר רעב – זה מהלב", מבצע תרומות מזון עבור אלה שחיים במחסור הפונה במיוחד לצעירי ובלייני העיר.

אדם הנכנס לבר כשהוא נושא קופסאות שימורים, הוא מראה די חריג. אך יתכן שבחודש הקרוב זאת תהיה תמונה מוכרת בעייני בליינים אשדודים רבים.

החל מהיום עד סוף החודש, טרם תחילת חגי תשרי, ירוץ בעיר מיזם "זה מהלב" הקורא לבלייני העיר להגיע אל הברים המועדפים עליהם ולתרום מוצרי יסוד עבור משפחות נזקקות. בכל אחד מהברים המשתתפים ("זה", "פיגאל", "זרם", ו"שלומפר") הוצבה עגלת קניות בה ייאספו התרומות – בעיקר מוצרי מזון בסיסיים כמו קמח, סוכר, שמן ועוד. כל תורם יקבל צמיד או צ'ייסר מתנת הבר.

"שנה שעברה הגענו למאתיים אריזות, השנה הצבנו יעד להגיע ל-250 עד 300", מספר בגאווה אלכס פנוב, נציג תנועת אשדודים המרכז את המיזם.

ראשיתו של המיזם החלה לפני שש שנים על ידי פאב ה"זה", שגייס עם הזמן פעילים נוספים אשר תרמו את חלקם במיזם, כמו תנועת אשדודים. כיום, פעילותו של המיזם התרחבה והוא מכיל שיתוף פעולה של מספר ברים נוספים בעיר לצד עמותות "יש לב אשדודי" ו"אביבים בקהילה".

שיאו של המיזם הוא באירוע אריזה ב-26.9 מ-18:00 בערב בפאב ה"זה". האירוע יחל בפעילות התנדבותית משותפת של אריזת המוצרים עבור המשפחות וימשיך להרמת כוסית חגיגית לכבוד השנה החדשה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר