שמעון כצנלסון. צילום: פבל

כצנלסון יוצא לבלארוס: כמה זה יעלה לנו?

לדברי סגן ראש עיריית אשדוד, הוא נוסע לבד והאירוח שלו הוא על חשבון עיריית ברסט: "זאת עיר תאומה שלנו ומטרת הביקור היא קשרים כלכליים ותיירותיים"

פורסם בתאריך: 1.9.19 16:46

     

ביום רביעי תתבקש מועצת עיריית אשדוד לאשר את יציאתו למחרת של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון לארבעה ימים לעיר התאומה ברסט שבבלארוס, איתה נחתם  הסכם ב-2012, ואת מימון טיסתו לשם והביטוח הכרוך בכך. לפי העירייה, המדובר בסכום של 2,124 שקל עבור הטיסה ועוד 200 שקלים עבור ביטוח בריאות.

לדברי כצנלסון הוא נוסע לבד והאירוח שלו הוא על חשבון עיריית ברסט: "זאת עיר תאומה שלנו ומטרת הביקור היא קשרים כלכליים ותיירותיים איתה. קיבלנו הזמנה מראש עיריית ברסט לבקר אצלם כאשר ברסט חוגגת אלף שנים. זאת עיר מדהימה עם היסטוריה של מלחמת העולם השנייה והרבה תושבי אשדוד הם עולים חדשים מברסט".

באופוזיציה מתכוונים להצביע נגד. יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני: " לא ידעתי על כך  שברסט היא עיר תאומה של אשדוד. היא גם לא מופיעה ככזו באתר של העירייה. בכוונתנו להעלות לסדר את נושא ברית ערים תאומות כך שסוף סוף תהיה קביעת אמות מידה לגבי ערים תאומות שהעירייה תחתום עימן, כללי התקשרות והקשר השוטף מול אותן ערים".

לדברי הלן גלבר, "ברית ערים תאומות אמורה להניב לשני הצדדים פעילות מסוימת : כלכלית, תרבותית וכו' יאמר לנו אדון כצנלסון  מה המטרות של הביקור. אילו קשרים כלכליים הוא הולך לקשור לטובת תושבי העיר? אם אין כאלו מטרות אני ממליצה שירכוש חבילת תיור פרטית לשם. חבל על כספי ציבור".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר