נצפתה: משתתפת תחרות מלכת היופי, מיכל אלבז עם החבר יחיאל אילוז. צילום: פבל

הקטלוג של מעיין, הבר של אופק: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות

פורסם בתאריך: 29.8.19 16:58

     

מעיין בנשתי האשדודית מציגה צילומי קטלוג בגדי ים של Studio Mio, בגדי ים לבנות שרוצות להרגיש נוח, צבעוניות ולא כבולות לבגד כדי שיוכלו להחליף במהירות.

studio mio צילום גבריאל בנישתישבוע שעבר התקיים פסטיבל הבירה צמוד לשפך נחל לכיש, ולאירוע הגיעו אמנים כמו אברהם טל, מוש בן ארי, "הדג נחש" וסבלימינל. לדבריו של סולן "הדג נחש", העיר הכי טובה בכל הארץ היא כמובן עיר הבירה.

להקת הדג נחש. צילום: פבל

לאירוע הגיעו אלפי בליינים אשדודים ואפילו היו כאלה שבאו מחוץ לעיר, בהם היו יוסי ברגר, הבעלים מועדון הגלישה WAVE, יחד עם אשתו ברנדה, וגם משתתפת תחרות מלכות היופי מיכל אלבז עם הצמוד שלה יחיאל אילוז.

יוסי וברנדה ברגר

אם פסטיבל הבירה, אז קבלו את צוות הברמנים המגניב של קרלסברג שדאגו שבברזים לא יהיו מים, אלא רק בירה. והברמנית האשדודית אופק לוי דאגה שלכל אחד ואחת תהיה בירה ביד.

אופק לוי צילום פבל

איילה ויוסי אזולאי קנו כרטיסים לפסטיבל הבירה מבלי לדעת שהתאריך נופל על חגיגות 11 שנות הנישואין שלהם. אז הם חגגו עם הופעות חיות, נשנושים קלים וכמובן בירה.

יוסי ואיילה אזולאי צילום פבל

אייטם נוסף וחשוב מאוד על הפסטיבל הוא על הזמרת המקומית ספיר מסיקה. היא הפתיעה את כולם בכך שהופיעה בצוות של סבלימינל כשעלה לבמה, והוא אפילו איחל לזמרת המקומית הצלחה.

סבלימינל וספיר מסיקה צילום פבל

המאפרת המוכשרת לין לובנן חגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת 22 ויצאה לחגוג עם החברות הקרובות בפאב כולנו. היא קינחה בימי כיף בספא בתל אביב ובתחילת השבוע ירדה גם למלון דיוויד ספא בים המלח והטריפה את כולם.

לין לובנן

הבלם האגדי של הפועל אשקלון ללו אנקה חגג השבוע את יום הולדתו ה-50, וכיאה לסגירת העשור החמישי בחייו המשפחה פרגנה לו בעוגה חגיגית מעשה ידיה של רוית ביטון. אנקה היה מחויך מאוזן לאוזן.

ללו אנקה

היזם האשדודי מיקי רוזן יצא לחופשה עם המשפחה בנתניה וקינח במשחק הפתיחה של בן המשפחה האהוב בנצי מושל והקבוצה המקומית מ.ס אשדוד ונהנה מכל רגע.

מיקי רוזן

ספיר אלגרבלי, הדוגמנית היפה מאשדוד שמטיילת בעולם ומדגמנת כלי נשק, חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה והופתעה למראה הבלונים הוהפתעות שהכינו לה בחדר. המון מזל טוב.

ספיר חוגגת יום הולדת צבעוני. צילום: פרטי

שקד אקריש, שחקן נבחרת ישראל ברוגבי, סיים השבוע את הטירונות והחל את קורס הקצינים לעיני אביו שלומי, אימו דורית ואחותו שובל, שהזכירו לו שוב כמה הם גאים בו ותומכים בו בכל הכוח.

שקד אקריש

נועם כהן רק התגייס לא מזמן וכבר השבוע זכה להרגיש מקרוב כיצד נראית שבת צה”לית. הוא נהנה מכל רגע ולא התעצל להגיע לשמירה במוטיבציית שיא. עלה והצלח, חייל!

המבקרים, אודי דיין ונועם כהן עושים שופינג. צילום: פבל

המבקרים, אודי דיין ונועם כהן עושים שופינג. צילום: פבל

המלצר האשדודי רז פרי שובר את היוטיוב עם 25 אלף צפיות ומצטרף באופן רשמי לפלייליסט של תחנת הרדיו גלגל"צ עם השיר “מדברים אהבה” שהוא כתב, הלחין וביצע. בהצלחה לכישרון הצעיר!

"מדברים אהבה" של רז פרי. צילום: פבל

בעוד ימים ספורים מירי אוחיון תלבש שמלת כלה ותינשא לאהבת חייה שמעון בן אבו, אבל השבוע היא עלתה על לבן ויצאה לחגוג את סוף תקופת הרווקות שלה יחד עם חברותיה הטובות. אף על פי שהמסיבה הייתה מוצלחת, היא לא יכולה לחכות לרגע שהרווקות תיגמר סופית.

מירי אוחיון

השבוע קיבלו ד"ר תבור חובב, מנהל היחידה לרפואת ספורט בקפלן, ואופיר לוי, דובר בית החולים, תשורה מרגשת מאוד מהנהלת קבוצת מכבי אשדוד בכדורסל, שמתחילה עונה נוספת בליגת העל, על הסיוע הרב שלהם בטיפול הרפואי המקצועי והמהיר בשחקני הקבוצה. ״זהו רגע מרגש במיוחד לקבל תשורה מקבוצה שאני אוהד שרוף שלה”, אמר אופיר, “כל צוות קפלן נמצא על הקווים למען הצלחת הקבוצה!״

הוקרה אופיר לוי דובר קפלן ממכבי אשדוד

רן כרמי בוזגלו, הבעלים של סניף כלי זמר באשדוד, שמע שעובד השופרסל בגוש עציון עם צרכים מיוחדים, שעובדים אחרים התעמרו בו, אוהב מוזיקה. הוא הגיע לביתו כדי לחזק אותו והעניק לו גיטרה מתנה. לדבריו, “כדי שיוכל להביא ידי ביטוי את נפש האמן שבו”.

בוזגלו, הצעיר והגיטרה. צילם שבתאי עוז

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר