הכותל המונגש באדיבות: ארגון "צהר הלב"

הכותל המונגש

ילדי "צהר הלב", רשת מוסדות בתי ספר לחינוך מיוחד התרגשו מאוד בעקבות המחווה שקיבלו מהנהלת הקייטנה: כותל מונגש

פורסם בתאריך: 11.8.19 20:30

     

במהלך צום י"ז בתמוז ותקופת בין המייצרים, רבים בוחרים לעלות לירושלים כדי להתפלל בכותל המערבי ולהניח פתק בין אבניו. גם ילדי "צהר הלב", רשת מוסדות בתי ספר לחינוך מיוחד, רצו לבקר בכותל במהלך קייטנת הקיץ הנערכת באשדוד. מנהלי הקייטנה מצאו פתרון יצירתי ומרגש – והקימו על קיר בית הספר דגם של הכותל המערבי, בגרסה המונגשת לתלמידים עם צרכים מיוחדים.

בימים האחרונים כ-80 תלמידי הקייטנה של ביה"ס קרית החינוך באשדוד של רשת "צהר הלב", פקדו את רחבת מבנה בית הספר. הסיבה? הנהלת הקייטנה הקימה בעבורם "העתק" של הכותל המערבי בירושלים, בגרסה מונגשת ונוחה לתלמידים עם צרכים מיוחדים. עשרות התלמידים פקדו את הקיר, הדביקו פתקים עם בקשות והתפללו.


יעל אסף, רכזת הקייטנה, אמרה: "התרגשנו לראות איך עשרות ילדים, שחלקם הגדול מתקשה ליצור קשה ולדבר, התמלאו ציפייה לקראת הביקור בכותל הנגיש שבנינו עבורם. כל ילד הכין פתק עם בקשה אישית מהשם, אותה הוא הדביק על הקיר המיוחד, לצד עשרות בקשות נוספות של ילדים נרגשים".


ישראל קורניק, מנכ"ל 'צהר הלב': "בתקופה בה רבבות מבקרים פוקדים את הכותל המערבי מדי יום, שאפנו ליצור חוויה דומה לילדים ולהעניק להם, לכמה רגעים, את החוויה של ביקור בכותל. הם התרגשו, שיתפו פעולה וממש הרגישו כאילו הם הולכים לכותל האמתי, שכולו היה שייך רק להם".

הכותל המונגש באדיבות: ארגון "צהר הלב"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר