אילוסטרציה: אילן אסייג

אישום: עובד בפרויקט תמ"א נכנס לדירתה של צעירה וביצע בה מעשה מגונה

האיש, תושב חלחול כבן 67, הגיע לבצע בדירה עבודות חשמל ובזמן ששהה במקום, כך לפי כתב האישום, נגע בה ונישק אותה בניגוד לרצונה. הוא מכחיש

פורסם בתאריך: 4.8.19 11:45

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד פלסטיני מחלחול בן 67 ולפיו, במהלך עבודתו בפרויקט תמ"א באשדוד נכנס לדירתה של צעירה כבת 21 כדי לתקן חשמל במקום וביצע בה מעשה מגונה בכוח. התיק נחקר בתחנת אשדוד.

לפי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בבאר שבע, האיש עבד כפועל בפרויקט תמ"א בבניין שבו מתגוררת המתלוננת. ב-31 בינואר השנה התבקש הנאשם לבצע עבודות חשמל בדירתה, והיא פתחה את הדלת הכניסה אותו לדירתה.

הנאשם, כך לפי כתב האישום, "אמר למתלוננת כי הוא צריך לצאת מהדירה על מנת להביא ציוד להמשך עבודתו, והושיט את ידו אל המתלוננת על מנת שזו תיתן לו "כיף", והמתלוננת נענתה נתנה לו "כיף" על מנת לא להביך אותו. בשלב זה, התקרב הנאשם למתלוננת, חיבק אותה בחוזקה, נישק אותה על צווארה בלא הסכמתה…

"המתלוננת ניסתה להתנגד למעשיו בין היתר בכך שדחפה אותו אך הנאשם לא חדל ממעשיו. הנאשם נישק את המתלוננת בסמוך לפיה, חיבק אותה בשנית סביב צווארה, וחפן את חזה בחוזקה באמצעות ידו בלא הסכמתה… המתלוננת הצליחה להזיז את ידו של הנאשם מחזה. בשלב זה, ניסה הנאשם לנשק את המתלוננת שוב על פיה, אך זו הורידה את ראשה ודחפה אותו ובכך הצליחה למנוע ממנו לנשקה. רק אז הפסיק הנאשם את מעשיו ויצא מביתה של המתלוננת".

בפרקליטות ביקשו להשאיר את האיש במעצר עד תום ההליכים נגדו. הוא מכחיש את העבירה המיוחסת לו.

בכתב הבקשה להארכת מעצרו מצויין שבחקירתו אישר כי נכח בדירתה של הצעירה, "ואף אישר כי נישקה על הלחי כאילו הייתה ביתו ולא מעבר לכך, והכחיש את המיוחס לו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר