מועדון ה"לורנס". צילום: דניאל אטדגי

שש-בש בלוח המסיבות

פורסם בתאריך: 1.8.19 21:16

     

רגע לפני שהשבוע נגמר, יום שישי הזה הולך חם מהרגיל, וזה לא בגלל החום או הלחות, זה בגלל שהשישי הזה יתקיימו 5 מסיבות מטורפות, בכל הסגנונות, בכל רחבי העיר עם הדי.ג'יים הכי מרקידים בעיר ועם הקהל הכי לוהט בישראל.  את השישי הזה מתחילים מוקדם עם מצעד הגאווה ה-5 שיתקיים באשדוד ויחל בשעה 10:00 ברחבת העירייה.

מצעד הגאווה ה-5 באשדוד

את המצעד יסיימו בחוף הקשתות ושם ימשיכו בחגיגות לאפטר-פארטי בפאז "זה" שעל העמדה מתייצב ד.ג'יי דור פולק שירקיד את קולם עד השקיעה.

 

אפטר-פארטי בפאב "זה"

את האירוע השני אני לא ממליץ לפספס במיוחד מי אוהב בירה, מוסיקה וחוף. מסעדת קלמה מזמינה אתכם להנות מהשקת Blanc 1664, יחד עם הדי.ג'יי טל סויסה שיארגנו בשבילכם אווירה רגועה עם נוף מהמם.

קלמה בחוף לידו

משם ממשיכים לפאב ה"שלומפר" שם דורון בנישו יחגוג יום הולדת בהפקה שאני יכול לנחש תהיי אחת המטורפות, לצערי אין יותר מדי פרטים, אבל כמו שאתם יודעים השלומפרים  שומרים הכל בסוד ובטח מתככנים הפתעה.

דורון בנישו מה"שלומפר". צילום: דניאל דיין

לאחר שקיעת החמה ואחרי ארוחת שישי עם כל המשפחה, זה הזמן לצאת לבלות בערב שישי בפאב "פיגל" בו ינגן די.ג'יי יניב.בי כחלק מהלו"ז חדש של ימי שישי הקיצים שהפאב "פיגל" סידר לנו.

מה הלו"ז בפיגל?

גם אם לא נשאר לכם כוח, אל תוותרו לעצמכם תגיעו למועדון ה"לורנס" למסיבת שישי סקסית במיוחד כמו שרק ב"לורנס" יודעים עשות ביחד עם הדי.ג'יי אור אשכנזי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר