בניין המועצה המקומית גן יבנה. צילום: דוברות המועצה
בניין המועצה המקומית גן יבנה. צילום: דוברות המועצה

התלונה של יוסף נדחתה – דרור לא מפספס הזדמנות לתקוף

לשכת עורכי הדין דחתה תלונה של האופוזיציונר בגן יבנה עו”ד מוטי יוסף נגד תושב המקום. ראש המועצה אהרון דרור לא פספס הזדמנות ועקץ את יריבו

פורסם בתאריך: 1.8.19 14:04

     

ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בדרום דחתה תלונה של יו”ר האופוזיציה במועצת גן יבנה עו”ד מוטי יוסף נגד תושב היישוב עו”ד אריה מוסקוביץ’ והחליטה לגנוז אותה.
בחודש מרץ השנה הגיש יוסף את התלונה באמצעות בא כוחו עו”ד גיל נמיר בשל עבירה אתית, לטענתו, שביצע מוסקוביץ’, ובכך פגע לכאורה בכבוד המקצוע.

עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

לטענת עו”ד נמיר, עו”ד מוסקוביץ’ —המייצג נתבע תושב גן יבנה בתביעת לשון הרע שהתובע בה הוא יוסף — ניגש אליו ושוחח עמו על אודות הנושא. זאת אף על פי שידע שיוסף מיוצג.

לטענת נמיר, עו”ד מוסקוביץ פנה אל עו”ד יוסף והחל מציין בפניו: “אתה תפסיד את התביעה”, “אתה תשלם הוצאות”, “אני מוכן להתערב איתך על ארוחה ב’אקליפטוס’ (מסעדה בגן יבנה)", “אתה תצטייר בעיני ציבור התושבים בגן יבנה כתובע סדרתי”, ועוד.

לשכת עורכי הדין, כאמור, דחתה את התלונה, ובתגובה שנשלחה על ידי עו”ד אורית סער, יו”ר ועדת האתיקה, נכתב: “מוטב היה שלא הייתה מוגשת התלונה מלכתחילה”.

בעקבות ההחלטה העלה ראש המועצה אהרון דרור רשומה בפייסבוק שבה נכתב: “ועדת האתיקה הבחינה מיד שמדובר בתלונת שווא נוספת, אחת מיני רבות שהגיש מר יוסף בתקופה האחרונה כנגד תושבים מהיישוב. יוסף צריך להפנים שבתור חבר מועצה הוא עומד לביקורת הציבור על מעשיו, אופיו והתנהגותו. ‘העשייה’ הענפה שלו נמשכת ביתר שאת, ולא למען הציבור”.

ראש המועצה, אהרון דרור. צילום: ארכיון מועצת גן יבנה

אהרון דרור. צילום: ארכיון מועצת גן יבנה

עו”ד יוסף לא נותר חייב: “אני מבין שהגעת למקום כל כך נואש והזוי עד כדי כך שאתה מתעסק בי ובחיי המקצועיים וממשיך להכפיש. נו טוב… זו המנטרה הרגילה שלך מולי. למען האמת, באיזושהי צורה זה אפילו מחמיא לי, כי זה מוכיח עד כמה אני לוחץ לך על יבלות ענייניות הקשורות למועצה, ואתה בתגובה (די לחוצה הייתי אומר) מעלה פוסט פתטי”.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר