פסל שמשון הגיבור של האמן ברוך וינד המוצב בסיטי. צילום: לימור אדרי

לכל פסל יש שם: מעכשיו לכל יצירה יש אבא ואימא

בעקבות יוזמתו של יניב קקון שעברה במועצה החברה לתיירות ממפה ומשלטת את הפסלים והאתרים עם פרטי האמנים. בתכנון גם הוצאה מחודשת של מפה תיירותית של אשדוד ובה מיקומי יצירות האמנות

פורסם בתאריך: 29.7.19 17:13

     

ביוזמת המשנה לראש העירייה, יו"ר תנועת "אשדודים" יניב קקון – בימים אלה החברה לתיירות מציבה שילוט על כלל הפסלים העירוניים, לאחר שמועצת העיר אישרה את הצעתו של קקון לסמן כל פסל עירוני בשילוט עם שם האמן ושנת היצירה.

על פי היוזמה שאושרה באפריל השנה, כלל הפסלים ועבודות האמנות וכן אתרים ארכיאולוגיים במרחב הציבורי ימופו ויסומנו בידי החברה לתיירות אשדוד – בשלט שיכלול את שם האמן ושנת היצירה –  לטובת הציבור הרחב.

מסמנים: יניב קקון ואריאל אזולאי מתיירות אשדוד. צילום: יוני חזיז

"ברחבי אשדוד", אמר קקון, "ישנם פסלים ויצירות אמנות המעטרים את הפארקים, שכונות ורחובות העיר – ובמקרים רבים הפסלים מונחים ללא הסבר על היצירה, האמן או האמנית היוצרים. כעת, בשיתוף עם החברה לתיירות – אנו גם מעניקים את הכבוד המגיע לאמנים ויצירותיהם, וגם מעודדים ומאפשרים לתושבי אשדוד והמבקרים בעיר לשוטט וללמוד על העושר התרבותי השזור בה".

לדברי הממונה על התיירות, חבר המועצה גרשון פלדמן, בשנה האחרונה החברה לתיירות אשדוד הוציאה אוגדן מפות תיירות מעוצבות בנושאים שונים ( בהם אמנות, קולינריה, תרבות ואתרי טבע), המשמשים מורי דרך, מדריכי קבוצות, תושבים ומבקרים רבים. כעת נמצאת בתכנון גם הוצאה מחודשת של מפת תיירות ובה מיקומי כלל הפסלים העירוניים, אותה יהיה ניתן למצוא באתר האינטרנט החדש של תיירות אשדוד אשר יושק בקרוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר