ד"ר אפרת אוחיון, רונית ורדי ועו"ד קוני טובול עם ילדים בקייטנה. צילום: רויטל אבו

היסטוריה: קייטנות אוגוסט הראשונות באשדוד יצאו היום לדרך

12 קייטנות נפתחו היום עבור ויספקו מסגרת ליותר מ-300 ילדי גנים עד 8 באוגוסט

פורסם בתאריך: 28.7.19 21:50

     

הבוקר נפתח המחזור הראשון של קייטנות אוגוסט באשדוד לילדי גנים בגיל 3-6. עד השנה הקייטנות העירוניות פעלו רק בחודש יולי ולאחר מכן ההורים לילדים נותרו אובדי עצות.

תנועת "המקומיות" בראשות ד"ר אפרת אוחיון, המורכבת מנשים ואמהות עובדות – פעלה מול הגורמים השונים בעיר לתת מענה מפוקח, מסובסד וחינוכי גם בחודש אוגוסט.

המאמץ נשא פרי והיום נפתחו 12 מסגרות בגנים העירוניים לשביעות רצונם של כ-720 הורים מאושרים שיכלו ללכת לעבודה בראש שקט. שעות הפעילות הן מ-7:30 בבוקר ועד 16:00.

צילום: רויטל אבו

משך הקייטנה כשבועיים ובמהלכה ייהנו הילדים ממגוון פעילויות וחוגים, מזון טרי שמבושל יום יום במטבח המעונות של החברה העירונית וצוות מיומן שתודרך מבעוד מועד עם תוכנית הדרכה מקצועית וכל זאת במחיר של 600 שקל.

צילום: רויטל אבו

חברות התנועה, רונית ורדי, עו"ד קוני טובול ואושרה אלמליח יצאו יחד עם יו"ר הסיעה ד"ר אפרת אוחיון ומנהלת צהרוני צמ"ח (צהרוני משרד החינוך) רויטל אבו לכל הגנים שבהם נערכות הקייטנות כדי לוודא שהכל מתנהל כשורה וכמתוכנן.

ד"ר אפרת אוחיון הממונה על הגיל הרך: "אנחנו שמחות על השגת המטרה, הביקוש לקייטנות היה עצום, התרגשנו כולנו יחד עם הצוותים להתחיל את השבוע ולפתוח את הקייטנות. נלווה את הפרויקט מקרוב ונפעל להרחבתו כבר בשנה הבאה. תודה גדולה לרויטל ולכל העובדות המסורות".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר