קבוצת תגלית בבית העולה באדיבות: החברה לתיירות באשדוד

האמריקאים מגלים את התרבות האתיופית – באשדוד

טקס הלחם והקפה, סיפור מסע העלייה המרגש לארץ ישראל, וגם – השמירה על התרבות והמסורת מהבית לצד הזהות הישראלית, כל זאת ועוד בביקור מרגש של קבוצת "תגלית" מארה"ב ב"בית העולה" ברובע ו' בעיר. וולקאם

פורסם בתאריך: 25.7.19 13:15

     

לאחרונה החלה החברה לתיירות אשדוד לארח מידי שבוע קבוצות של עשרות צעירים יהודים מרחבי העולם במסגרת פרויקט "תגלית", המביא לישראל בשנים האחרונות אלפים של בני נוער וצעירים יהודים מכל רחבי העולם, במטרה לחזק בקרבם את הזהות היהודית והזיקה הציונית למדינת ישראל.

השבוע הגיעה קבוצה של למעלה מ-40 בני נוער מארה"ב יחד עם מלי בונאבידה, רכזת הסיורים מטעם החברה לתיירות – אל "בית העולה" השוכן ברחוב שלמה בן יוסף שברובע ו', שם פגשו את המנהל דני מנגסטו, רכז המועדון מקונן מלסה ושאר חברי הצוות, ושמעו מהם את סיפורה המרגש של עליית יהודי אתיופיה לארץ, השתתפו בטקסי הלחם ("דאבו") והקפה ("בונא") המסורתיים, למדו על הריקודים, כלי הנגינה ובגדי העדה ולאחר מכן המשיכו לסיור טעימות במרכז המסחרי ברובע.

קבוצת תגלית בבית העולה באדיבות: החברה לתיירות באשדוד

קבוצת תגלית בבית העולה באדיבות: החברה לתיירות באשדוד

בחברה לתיירות מביעים סיפוק רב משיתוף הפעולה עם פרויקט תגלית ומאמינים כי במהלך השנה הקרובה יגיעו עוד קבוצות רבות של צעירים יהודים מרחבי העולם – לבקר ולהכיר את אשדוד .

צוות בית העולה ומלי מתיירות אשדוד באדיבות: החברה לתיירות באשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר