נאפופו צילום פבל

חן ילדה, קלי המריאה וטל הציגה: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות

פורסם בתאריך: 25.7.19 18:08

     

אשת התקשורת ויחסי הציבור חן בוקר (חנבו) ובעלה שי אמר מאשדוד התחדשו בתוספת למשפחה הצעירה — בן בכור. התינוק החמוד הגיח לאוויר העולם בבית חולים אסותא בעיר. כולנו מאחלים מזל טוב.

חן ושי אמר

הרקדנית שירן מורד, שהתחילה את דרכה בסטודיו “מוב” ואחרי זה הייתה מעודדת של הצהובים/כחולים בכדורסל, פותחת חוג ריקודים משלה. שווה לעקוב ולהירשם.

שירן מורד. צילום פבל

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר שביט ויזל נבחרה להוביל את הקמפיין של מתחם האירועים החדש "דולוס" במרינה באשקלון, הנמצא בבעלות איש העסקים אלי אלעזרא. מתחם האירועים "דולוס" בחר בשביט ויזל להוביל את הקמפיין ובחיים אפריאט לצלם את הקמפיין, שניהם ילידי העיר אשקלון. הקמפיין צולם ב"דולוס" על רקע המרינה המרהיבה. מתחם האירועים עוצב בהשראת חתונת קיץ יוונית בצבעי כחול, לבן וצהוב.

מתחם האירועים דולוס.שביט ויזל. צילום חיים אפריאט

הדוגמנית המהממת מרסל מריניוק הגיעה השבוע להשקה של הסדרה החדשה של רשת "מגן דוד דרום", ששם היא תככב. ואנחנו בטוחים שאחרי שנראה אותה על מסכי הטלוויזיה, היא תהפוך לחברה קבועה שם.

מרסל מריניוק

הזמרת הבינלאומית זוכת פרס גראמי לשנת 2018 אריאנה גרנדה קיבלה את הפרס בנוכחות הסוכן שלה כשהיא לובשת שמלה של המעצבת הבינלאומית ברטה בלילטי מאשדוד. “זה רגע מחמיא עבורי ולאופנה הישראלית”, אמרה ברטה. השמלה שלבשה הכוכבת, עדכנה המעצבת, היא מהדגמים הפופולריים שלה ונלבשה גם על ידי עדן בן זקן, פריאנקה צופרה, מליקה האק ורבות אחרות.

מליקה הבסטיז של קלואי קרדשיאן לבשה שמלה של ברטה. צילום: אינסטגרם

מעצב השיער יאיר חנונה חגג השבוע יום הולדת 43 שלו. לכבוד האירוע צוות המספרה הפתיע את יאיר בעוגה מעוצבת בצורת ויסקי ג׳ק. לאחר מכן המשפחה שלו פינקה אותו עם ארוחת ערב חגיגית במסעדת ספייס.

יאיר חנונה

שרון אביטל לא נותנת לשמש לפסוח עליה. קבלו אותה מתלבשת בהתאם לעונה כדי ליהנות משיזוף וגם מהבריכה בחצר ביתה. רק אל תשכחי כובע, שתייה וקרם הגנה.

שרון אביטל

הדוגמנית איב צור מפרגנת למותג שורש: היא הצטלמה עם הדגם החדש של הנעליים שעוצבו מחדש, ולדבריה היו לה מאוד נוחות.

איב צור צילום גל איסייב

בשבוע שעבר נערכה מסיבת אופנה במסעדת ארמיס בחוף לידו יחד עם המפיקים דנה כצנלסון ואורי קריספין. לכבוד הערב השניים ארגנו שבע מעצבות אשדודיות והרכיבו תצוגת אופנה מגניבה. בין האורחים היו שמעון כצנלסון, אלי נכט, שרון מרק, נציגים מתיירות אשדוד, אנשי מדיה ואורחים.

תצוגת אופנה במסעדת ארמיס. צילום: מוטי קדוש

בשבוע שעבר הגיע כוכב הטלוויזיה והרשת מרגי לפארק אשדוד-ים לכבוד ההופעות של "קיץ ישראלי" באשדוד. למרות הברזלים, מרגי הצליח הגיע לקהל שהתרגש מההופעה ועוד יותר מהמחווה.

מרגי צילום פבל

יום שלישי שעבר: בר נאפופו אירח את הלייבל של אונטרמן יחד עם ההופעה השלישית של המגפונים. את הערב המשיכו שורה ארוכה של די—ג’יים מקומיים, ובהם בוריס אזיזוב, השף של אידי. ואם חשבתם שהבליינים ברחבה נשארו צמאים, תבדקו שוב — לכבוד האירוע נקרא גיא טובול לשירות מילואים על ברזי הבירה.

נאפופו צילום פבל

נאפופו צילום פבל

נאפופו צילום פבל

נאפופו צילום פבל

גם דוגמנית הבית קלי דבש ניצלה את סוף השבוע לחופשה רומנטית, אך לא הסתפקה בארץ הקודש והמריאה לפריז המעלפת. דבש לא שכחה לבקר את מגדל האייפל המפורסם ולעשות תמונה לעוקבים הנאמנים באינסטגרם.

קלי דבש

אחרי שחזר מאנטליה, הדי—ג’יי רז עיני לא חיכה יותר מדי, הסיר את הכיסוי ולקח את אופנוע הארלי דיווידסון דיינה שלו לטיול ברחבי הארץ. וכמו שאתם רואים, הוא בהחלט נראה היטב על הכלי.

רז עיני

טל מדינה, בוגרת (טרייה) בתואר לעיצוב אופנה בשנקר, הציגה קולקציית גמר מקורית שתיכנס לפנתאון האופנה הישראלית. הקולקציה, My Jewish wedding, עוסקת בחברות סגורות בכלל ובחברה החרדית בישראל בפרט. הקולקציה נוצרה מבדי טאפט, משי וצמר מגוונים, שמזוהים עם העולם החרדי, אל מול נוצות ופרוות סינטטיות, שמדמות ויזואליות וסממנים חיצוניים של עולם החי.

טל מדינה. צילום רפי דלויה

הילד המתוק נהוראי אמרוסי הפך השבוע לגבר והגיע למצוות. אחרי שעבר בהצלחה את העלייה לתורה, הוא הגיע לחגוג יחד עם משפחתו וחבריו הקרובים באולם "רפאלי" באשקלון ורקד עד אור הבוקר.

נהוראי אמרוסי והמשפחה צילום: פוטו שי

סהר מישר המוכשרת נבחרה לייצג את תחום היופי והאיפור בדוכני יריד התעסוקה וההשכלה הגבוהה באשקלון והסבירה לכל מי שהגיע על הסדנאות שהיא עורכת ועל כל מה שאפשר לדעת על התחום. בהצלחה תותחית!

סהר מישר

מסעדת ארמיס הכינה לו”ז צפוף לקיץ, ובין כל האירועים אחד הבעלים של המסעדה — דניאל —תפס את יואב הצל אליאסי לתמונה. אפילו הצל נהנה מהמקום.

דניאל והצל

קבלו את ה—MVP והזוכה הטרי של אליפות אירופה דני אבדיה, שהגיע לקפה גן סיפור בעיר. שם הוא סעד עם סוכנו מתן סימן טוב והתראיין לכתבה מיוחדת עבור ESPN האמריקאית. חלום ה—NBA קרוב מתמיד.

צילום: יח"צ.

דני אבדיה צילום: יח"צ.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר