מחנה האימונים של מ.ס

במ.ס אשדוד מרוצים ממחנה האימונים בסלובניה

במועדון מביעים שביעות רצון מגיבוש השחקנים. הקבוצה ערכה ניסוי כלים במשחקי ידידות. אחד היה מוצלח, והאחר קצת פחות

פורסם בתאריך: 25.7.19 20:07

     

קבוצת מ.ס אשדוד נמצאת בעיצומו של מחנה אימונים בסלובניה, שיימשך עד סוף השבוע. המחנה נערך במתחם האימונים בעיירה קראנז’סקה גורה שנמצאת בין הגבולות של סלובניה עם איטליה ואוסטריה. מתחם זה משמש את האשדודים כבר בפעם השלישית.

כזכור, מי שנשארו בארץ ולא הצטרפו לשחקנים ולצוות המקצועי למחנה האימונים בסלובניה הם גל אביב, שלא קיבל אישור מהצבא, והמגן יצחק אספה, שלא יצא למחנה בשל צו עיכוב יציאה מהארץ המופעל נגדו בשל תאונת פגע וברח שבה היה מעורב.

שחקן נוסף שנעדר ממחנה האימונים בשל השתתפותו במשחקי נבחרתו הלאומית באליפות אפריקה הוא הרכש החדש טימותי אוואני. הבלם האוגנדי צפוי להצטרף לאימונים של האשדודים כשהקבוצה תנחת בארץ.
ביום רביעי (17.7) פגשו האשדודים את קבוצת ראדומילה המקומית, המשחקת בליגה השנייה בסלובניה.

בין הקורות של מ.ס אשדוד עמד רועי משפתי, את חוליית ההגנה הרכיבו ניר ברדע, ג’רום גיהואטה (נבחן בקבוצה), בנצי מושל ומונטרי קמאהני.

רוני אוואט ומשה אוחיון עלו עם קישור יצירתי ומעניין שכלל את לאונרד אווסו, רועי גורדנה ושלומי אזולאי. בחוד האשדודי פתחו שובל גוזלן, דין דוד ושגיב יחזקאל.

שער של הרכש החדש, הקשר שלומי אזולאי, פתח את ההתמודדות כשמ.ס ביתרון 1:0. לאחר שער שוויון של הסלובנים רועי גורדנה העלה את מ.ס ליתרון 2:1 עוד לפני המחצית.

במחצית השנייה אשדוד התפוצצה ועלתה ליתרון 4:1 משערים של דין דוד וגורדנה שהשלים צמד.

הסלובנים כבשו שער מצמק, והתוצאה הסופית היא 4:2. מ.ס אשדוד רשמה ניצחון מרשים במשחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים בסלובניה.

אך במשחק השני, שנערך שלושה ימים לאחר מכן נגד מזקובסד ההונגרית, התוצאה הייתה שונה. משפתי פתח בין הקורות של האשדודים, כשאת חוליית ההגנה הרכיבו בנצי מושל, ניר ברדע, גיל כהן, מונטארי קמהאני וג’רום גיהואטה הנבחן.

את הקישור וההתקפה השלימו לאונרד אווסו, גורדנה, אזולאי, דין דוד ושובל גוזלן. מ.ס אשדוד, ששיחקה ללא יעקב בריהון, סמואל אלאבי ושגיב יחזקאל, שלא היו כשירים והוחלט בצוות המקצועי לא לסכנם, נכנעה בתוצאה 2:0 לקבוצה ההונגרית, שהובילה במחצית 1:0 ובמחצית השנייה סיימה את העבודה עם שער נוסף שהכריע את המשחק לטובתה.

במועדון מספרים על מחנה אימונים מוצלח בסך הכול, ונראה כי קיימת אחדות וכימיה טובה בין השחקנים, וכי השחקנים החדשים שהצטרפו לקבוצה השתלבו באופן מצוין.

“הייתי בהרבה מחנות אימונים, וזה באמת מחנה מסוג אחר, אני מאוד נהנה פה מכל רגע. המקום מאוד יפה והאוכל מצוין, האימונים טובים, המגרש מצוין, יש פה את כל התנאים לעשות מחנה טוב ולהתגבש כמה שיותר גם חברתית וגם מקצועית”, אמר הרכש החדש של המועדון שלומי אזולאי. הוא הוסיף כי הוא מקווה שהקבוצה תצא חזקה הרבה יותר ממחנה האימונים לקראת הליגה.

“אני חושב שזה המחנה שהכי נהניתי בו, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית. אני מרגיש שהחיבור בינתיים ממש טוב בין הקבוצה, גם בין השחקנים וגם בין הצוות המקצועי", סיכם קשר הקבוצה רועי גורדנה והוסיף, “אני חושב שבמועדון הסיקו את המסקנות הנכונות מהשנים האחרונות ובנו פה השנה תלכיד טוב, בעיקר בחדר ההלבשה. בחרו פה שחקנים שמעבר ליכולתם המקצועית יש להם אופי טוב, ואני מקווה שזה יעזור לנו לאורך העונה”.

מחנה האימונים של מ.ס

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר