בורחל. הרכש הנוצץ של האדומים. צילום מדיה אדומים אשדוד.

הפועל אדומים: בורחל חתם, משא ומתן עם אדי אדרי וליאל כהן

הפועל אדומים אשדוד ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה, חיים לוי ויאיר אזולאי עובדים מסביב לשעון על מנת לחזק את הקבוצה

פורסם בתאריך: 11.7.19 16:41

     

בשבוע שעבר פורסם ב”כאן דרום” כי המגן השמאלי דניאל בורחל סיכם את תנאיו במועדון הכדורגל הפועל אדומים אשדוד. כעת הגיעה החתימה הרשמית, ובורחל הפך לשחקן האדומים מן המניין.

בורחל (28), ששיחק בעבר בליגת העל במדי הפועל עכו ועירוני קריית שמונה, העביר את העונה שעברה בליגה הלאומית במדיהן של הפועל מרמורק והפועל פתח תקווה.

“שמח מאוד שהצטרפתי לקבוצה אחרי שיחה טובה שהייתה לי עם רוני הבעלים והמאמן חיים לוי”, מסר בורחל. “החלטתי להגיע לאשדוד לא כדי להעביר שנה, אלא לעשות עונה טובה ולהצליח עם הקבוצה. מאמין שתהיה קבוצה חזקה השנה. זהו, מעכשיו אני מדבר במגרש”.

מהמועדון האדום נמסר: “דניאל נחשב אחד המגינים הטובים שיש בליגה הלאומית. ואנו שמחים וגאים שבחר במועדון שלנו לשחק בעונה הקרובה”.

בנוסף להחתמתו המרשימה של בורחל בקבוצה, האדומים נמצאים על סף סיכום עם ליאל כהן ואדי אדרי.

כהן (21) שיחק בעונה החולפת במדיה של הפועל מרמורק בליגה הלאומית וכבש ארבעה שערים. שחקן הכנף המבטיח, שגדל במחלקת הנוער של בית”ר טוברוק, קרוב לסכם את תנאיו במועדון האדום, אך מחפש בינתיים הצעות אטרקטיביות מליגות גבוהות יותר.

כהן מתאמן עם הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, ואם בזמן הקרוב לא יחתום בליגה גבוהה יותר, ככל הנראה הוא ישחק בצד האדום של אשדוד בעונה הקרובה.

אדי אדרי (24) נחשב לכוכבה של מכבי קריית גת בשנים האחרונות ושיחק איתה גם בליגה הלאומית. הוא משחק בעמדת הקשר ההתקפי ובעל חוש לשערים ובישולים.

אדרי קרוב לסגירת תנאי החוזה שלו באדומים, אך מכבי קריית גת מערימה קשיים בשחרורו ודורשת סכום כסף לא קטן עבור שחרור כרטיס השחקן.

כזכור, כבר בחודש שעבר המנהל המקצועי יאיר אזולאי אמר ל”כאן דרום”: “אני לא רוצה לרתום את העגלה לפני הסוסים, כי אדי שייך לקריית גת. אם קריית גת תשחרר אותו, אני רוצה ונוטה להאמין שהוא יהיה אצלנו”.
גם חיים לוי מאמן האדומים מסר: “אפשר להגיד שאדרי סגור אצלנו, אך צריך להשיג את השחרור שלו מקריית גת”.

בנוסף, האדומים מעוניינים בהמשך דרכו של אבירם ברוכיאן בקבוצה. הקשר, שהגיע למועדון האדום בינואר, חווה חצי עונה מלאה בפציעות, אך בדקות ששיחק הצליח להמם את הקהל האשדודי עם מגע הקסם שלו ועם כמה בעיטות חופשיות מהרמה הגבוהה ביותר.

השבוע ברוכיאן עורר סערה בקרב אוהדי בית”ר ירושלים כשהביע בגלוי את רצונו לחזור לשורות בית”ר ירושלים לעונת פרישה, אפילו כ”נער פוסטר” וללא שכר, העיקר כדי לפרוש בית”רי עם סמל המנורה על החזה.
ברוכיאן ריגש אוהדים רבים של בית”ר, והם קראו לבעלי הקבוצה משה חוגג להחזירו, אך נראה שכרגע חוגג מסרב למהלך כזה.

לעומת זאת, בהפועל אדומים אשדוד מעוניינים בברוכיאן ומקווים שהמגעים איתו יבשילו לידי חתימה בקרוב.

אבירם ברוכיאן מסר ל”כאן דרום”: “כרגע אני עדיין לא יודע כלום לגבי עתידי”. לגבי הצהרתו על חזרה אפשרית לבית”ר ירושלים אמר: “אמרתי את שעל לבי, התכוונתי לכל מילה”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר