טקלה אסמלש. נפרד מהקבוצה שאליה היה כל כך מחובר. צילום דוברות עירוני אשדוד

מאור זוהר ימשיך בעירוני אשדוד, טקלה וגיא עובדיה — לא

הצהובים ממשיכים בהכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה בליגה א’ דרום. יש מי שנשאר, אבל יש כאלה שלא ימשיכו בעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 11.7.19 16:37

     

בעירוני באשדוד נערכים לעונה הקרובה, ומלאכת גיבוש הסגל בעיצומה. מי שימשיך בקבוצה הוא הקשר האחורי/ בלם מאור זוהר, שהיווה חלק משמעותי בקבוצה בשנים האחרונות, והוא צפוי להמשיך להיות כזה גם בליגה א’.
זוהר מסר לאחר החתימה: “אני מודה לכולם על כל התמיכה והאהבה שקיבלנו ואני מקווה שבעזרת השם, גם השנה ניתן לקהל הרבה סיבות לשמוח! יש לנו הרבה אתגרים העונה ואני בטוח שבעזרת ההנהלה, שי מאור ובעזרת הקהל נעמוד ביעדים. יאללה עירוניה”.

בתוך כך, בגזרת העוזבים נמצאים גיא עובדיה וטקלה אסמלש. עובדיה הצטרף העונה לעירוני בתור הבטחה גדולה והציג יכולת מאכזבת, וכעת הוא עוזב את הצהובים וקרוב לחתימה בהפועל מרמורק.

אסמלש, שנחשב בשנים האחרונות לאחד משחקני המפתח של עירוני ואחד מאהובי הקהל הצהוב, קיבל הצעה לא מספקת מבחינתו מהמועדון והחליט לחתום ביריבה מהליגה ירמיהו חולון.

טקלה סיים את הקדנציה בעירוני עם מסר פרידה לקהל הצהוב: “אני רוצה לומר לכם המון תודה מעומק לבי. גרמתם לי להסתכל במראה ולהתגאות בעצמי על הדרך שעברתי איתכם. תודה על תקופות טובות ועל תקופות פחות טובות, תמיד הייתם שם לצדי והייתם הדלק שלי. בניתם אותי לבנה אחר לבנה ביסודיות והראיתם לי את הצד היפה של הכדורגל. הלוואי שכל המועדונים בארץ ילמדו מכם, ואני מקווה מאוד שנתתי לכם ליהנות ממני.

“אני יכול להגיד בפה מלא”, הוסיף, “שהייתי שם 100% בשבילכם, גם אם זה הצריך ממני לעלות לשחק עם זריקה או כדורים. תמיד שמתי את הגוף שלי לטובת עירוני אשדוד ודאגתי תמיד שהילד הקטן שבא לראות אותי ייהנה ממני ואני אשמש לו לדוגמה. אשאר אוהד עירוני לנצח”.

מאור זוהר. ממשיך בעירוני אשדוד.צילום דוברות עירוני אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר