ברוך דגו במדי עירוני. צילום מוטי קדוש

ברוך דגו: “אני ראוי להיות הפנים של עירוני אשדוד”

רגע לאחר הפרישה ברוך דגו מדבר על העתיד ומביע אכזבה מהתנהלות המועדון שהוא כל כך אוהב. דגו עדיין מחכה לטלפון

פורסם בתאריך: 11.7.19 16:32

     

“האמת, אני עוד לא מעכל, אבל אני אתרגל לאט לאט ומקווה שאתאקלם כמו שצריך ואתחיל את שלב ב’ בחיי בצורה חלקה ולא קשה”.

כך השיב הכדורגלן ברוך דגו על השאלה כיצד הוא מתמודד עם הימים שלאחר הודעתו על פרישה ממשחק.

מה התכניות לעתיד? שלב ב’ בחייך צפוי להיות בכדורגל?

“מקווה להישאר בכדורגל, תחום שאני רגיל אליו ושוחה בו. אבל בינתיים לומד ומתפתח גם בתחומים אחרים”.

מה דעתך על תפקיד מקצועי בעירוני אשדוד?

“אני מחכה להם מאז שהסתיימה העונה. ציפיתי לשבת עם ההנהלה כבר בסיום העונה באפריל, ככה חשבתי שראוי להיות, אך זה לא מה שקרה. רק לפני שבועיים נפגשנו בפעם הראשונה. לפני כמה ימים הייתה הפגישה השנייה. ממה שאני מבין ורואה כרגע אין יותר מדי תפקידים פנויים. נודע לי כי שי מאור הביא עוזר מאמן משלו, למרות שהבנתי מההנהלה של עירוני שאני הייתי אמור להיות עוזר המאמן, אבל זה מה יש, ואני מקבל את זה באהבה למרות שחשבתי שיהיה אחרת”.

הבעיה היא שההצעה של עירוני נמוכה מדי מבחינה כספית?

“ממש לא. כמו שכולם יודעים, ויתרתי על הרבה כסף בעבר עבור עירוני. העניין הוא שאני צריך לקבל תפקיד מקצועי שיכבד אותי ואת המעמד שלי ואת מה שאני יכול ומסוגל לתת למועדון. אני כרגע מחכה להצעה מעירוני על תפקיד מקצועי שיתאים לי ויכבד אותי, ואז נשב על התנאים הכספיים.אם יצא לחתום אני אשמח, אבל אם לא, אז לא קרה כלום ונמשיך קדימה”.

החתימה שלך במועדון לפני שנתיים הקפיצה את עירוני בכמה דרגות בתודעה של הכדורגל הישראלי והדיבור הכללי היה שלאחר הפרישה תקבל תפקיד מקצועי במועדון.

“אני חושב שמאז שאני בעירוני השם של המועדון עולה הרבה בתקשורת הארצית ובכלל בתודעה של האנשים, וזה עושה לי טוב כי זה המועדון שאני אוהב. עשיתי צעד שאף שחקן לא מסוגל לעשות. ירדתי לליגה ב’, ויתרתי על הרבה הצעות מהליגה הלאומית ועל סכומים גבוהים יותר מאשר שהוצעו לי בעירוני ועשיתי את זה בלב שלם ובאהבה גדולה ואני לא מצטער לרגע”.

אתה מרגיש כפיות טובה מסוימת מצד המועדון?

“אני לא מנהל את המועדון הזה. אבל אם הייתי מנהל את המועדון הזה, הייתי מתנהג אחרת.

אני חושב שאני צריך להיות הפנים של עירוני אשדוד. אבל יש מה אני חושב שצריך להיות, ויש מה ההנהלה חושבת שצריך להיות”.

מה דעתך על המינוי של יאיר אזולאי למנהל מקצועי באדומים? הסיפור שלכם די דומה חוץ מהעניין של התפקיד לאחר הפרישה.

“יאיר חבר מאוד קרוב שלי. אני שמח ששאלת את זה, אבל השאלה הזו גם קצת מעציבה אותי. זאת הדוגמה הכי טובה שיכולה להיות. המינוי של יאיר למנהל מקצועי הוא הדוגמה הטובה ביותר להתנהלות נכונה. הוא בן אדם עם הרוח של המועדון, וככה צריכים להתנהל הדברים, איתי לצערי יש שיקולים כרגע קצת שונים, אבל כרגע אני נמנע מלדבר יותר פתוח, אני לא רוצה להגיד דברים שאתחרט עליהם. כרגע אני נותן את כף הזכות להנהלה, שבאמת עובדת קשה. אני מקווה שבסופו של דבר הכול יסתדר וימצאו לי את המקום שראוי לי על מנת לעזור למועדון שאני כל כך אוהב”.

מעירוני נמסר בתגובה: "ברוך דגו הוא סמל בכדורגל הישראלי בכלל ובעירוני אשדוד בפרט. יש לברוך מניות רבות במעמד ובמקום בו מצויה עירוני אשדוד. הנהלת הקבוצה עובדת לפי פרמטרים מקצועיים ותקציביים בלבד ובהתאם להם תעשה כל שניתן כדי שברוך דגו יהיה חלק מהמערכת המקצועית״.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר