עבירות מין קטינה
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ ingimage

חשד: פלסטיני ביצע עבירות מין בנערה בתוך מוסד חינוכי באשדוד

הותר לפרסום: חשוד תושב שטחים שהועסק בעבודות תחזוקה במוסד חינוכי באשדוד, נעצר אתמול והועבר לחקירה בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה כבת 13 הלומדת במקום וביניהם היכרות בשל כך. לפני זמן קצר הוארך מעצרו בבית המשפט באשקלון. החקירה נמשכת. הסנגורית: האיש חף מפשע

פורסם בתאריך: 10.7.19 14:52

     

אתמול (שלישי) נעצר והועבר לחקירה חשוד תושב שטחים (איו״ש) בשנות השלושים המאוחרות לחייו בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה עת הועסק בשיפוצים במוסד חינוכי בעיר אשדוד. מיד עם פתיחת החקירה בשלהי חודש מאי, ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים מיד לאחר מעשים אלו המיוחסים לו, כך אומרים במשטרה, בוצעו פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול כאמור הוא אותר ונעצר לחקירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה (6) ימים נוספים, עד 15.7.19.

בעקבות דיווח שנמסר למשטרה, החלו פעולות חקירה מידיות שהעלו כי החשוד נמצא בשטחי הרשות. נעשו מגוון פעולות לאיתורו לרבות סיוע בגורמי ביטחון וכל זאת במטרה להביאו לחקירה. "החקירה עדיין נמצאת בראשיתה ונמשיך בביצוע פעולותיה הנדרשות על מנת להגיע אל חקר האמת", נמסר מהמשטרה.

בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות הקטינה אשר לומדת במוסד חינוכי בעיר אשדוד, שם הועסק בעבודות תחזוקה שונות עובד תושב שטחים ובמסגרת זאת נרקמה היכרות בין השניים. על פי החשד, השניים ניגשו אל דירה סמוכה אותה משפץ גם כן החשוד, ושם ביצע בה עבירות מין ומעשים מגונים. לאחר אירוע זה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו, עזב את העיר חזרה לשטחים.

בדיון שנערך היום בדלתיים סגורות, התיר בבית המשפט את פרסום המקרה למעט כל פרט היכול לחשוף את זהות החשוד וזהות הקורבן.

הסנגורית עו"ד שני פרג'ון מסרה בתגובה: "מרגע שנודע לחשוד כי הוא דרוש לחקירה בחשד לביצוע עבירת מין, הוא התייצב מיידית בתחנת משטרת חברון וכן בתחנת גוש עציון,שם נאמר לו באופן מפורש וחד משמעי כי הוא איננו דרוש לחקירה. בעניין זה אף יודגש כי החשוד קיבל אסמכתא מידי משטרת ישראל כי הוא איננו דרוש לחקירה.

אופן התנהלותו ורצונו להחקר מעידים באופן הטוב ביותר על חפותו, שכן זה לא ניסה להימלט מהחקירה ועשה כל שביכולתו על מנת להגיע ולנקות את שמו.

הנני מצרה על התנהלותה הנפסדת של משטרת ישראל שיצאה בפירסומים ולפיהם המדובר במי שניסה להימלט מהמשטרה, כאשר בכך יש כדי לתהות באשר לרצונה של משטרת ישראל להגיע לחקר האמת.

אין לי ולו צל של ספק כי אם תתקיים חקירה שמטרתה להגיע לחקר האמת ולא הוצאת כותרות מפוצצות לתקשורת, הרי שיבינו גם במשטרה כי המדובר במי שהינו דובר אמת וחף מכל פשע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר