שגיא המאבטח מקבל את תעודת ההוקרה. משמאל מנהל בית החולים אסותא אשדוד פרופ' חיים ביטרמן צילום: יח"צ צוות 3

מאבטח בביה"ח אסותא סייע ליולדת להגיע במהירות לחדר הלידה וקיבל אות הערכה

שגיא שטרן, מאבטח מצוות הביטחון בביתת החולים אסותא, סייע לאישה הרה כשהגיעה ללדת בבית החולים. בשבוע שעבר הוענקה לו על כך תעודת הערכה ושבחים רבים

פורסם בתאריך: 7.7.19 13:49

     

זהו סיפור על תושייתו של שגיא שטרן, מאבטח בבית החולים אסותא אשדוד. ב-12 ביוני הוא התייצב בעמדה בכניסה לחניון הראשי של ביה"ח. במהלך המשמרת, הגיעה יולדת לחניון, אדוה.

שגיא מיד זיהה כי היא כבר החלה בלידה פעילה, הגדיל ראש ועשה ככל שביכולתו בכדי לסייע לה במהירות. הוא פתח את השער לכניסה למיון והזמין במקביל בקשר צוות לעזרה. הצוות מיד הגיע וסייע יחד עם שגיא ליולדת לצאת מהרכב ולהגיע לחדר הלידה.

היולדת ילדה תוך רבע שעה בן בריא. היא התרגשה מהמענה יוצא הדופן של בית החולים ובחרה לציין במיוחד את שגיא. "מעל הכל ברצוני לציין את המאבטח שהיה בעמדת הכניסה לחניון הראשי של בית החולים הוא מייד הבין עניין", סיפרה היולדת לבית החולים.

 

 

בבית החולים לא נשארו אדישים. בסוף שבוע שעבר, ד' (03.07), שגיא הוזמן למשרדי הנהלת ביה"ח ללא שום הסבר. שם חיכו לו מנכ"ל ביה"ח פרופ' חיים ביטרמן, עזר חזן מנהל התפעול של אסותא, אסף בוארון מנהלו הישיר של שגיא בחברת צוות 3 וחברי ההנהלה. הם הפתיעו אותו עם תעודת הערכה, שי צנוע, שבחים ומחיאות כפיים.

שגיא התרגש מהמחווה: "בסך הכל עשיתי את העבודה שלי. שמח שיכולתי להיות ברגע הנכון בזמן הנכון ולסייע", אמר שגיא. "אני גאה בשגיא על הגדלת הראש, התפקוד המהיר והאנושיות. רק כך אני מצפה שצוות המאבטחים שלנו יתנהל", סיפר אסף בוארון מנהלו של שגיא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר