מע"ר דרום. צילום: דור גפני
מע"ר דרום. צילום: דור גפני

גינזבורסקי יפצה את גבי כנפו ב-425 אלף ש': "שאלו יהיו הצרות שלי בחיים"

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של סער גינזבורסקי וקבע שעליו לפצות את ממלא מקום ראש העירייה כנפו בגין הוצאת לשון הרע בפרסומים שהעלה בגנותו בפייסבוק בנושא מע"ר דרום. הסכום המצטבר כולל הוצאות: 425 אלף שקל

פורסם בתאריך: 27.6.19 11:08

     

ביום שני דחה בית המשפט העליון את ערעורו של פעיל הציבור סער גינזבורסקי על פסק הדין של בית המשפט המחוזי שקבע שעליו לשלם 300 אלף שקל לממלא מקום ראש עיריית אשדוד עו”ד גבי כנפו בגין הוצאת לשון הרע בנוגע לתכניות הבנייה במע”ר דרום ועוד 100 אלף שקל עבור הוצאות ושכר טרחה. בפסק הדין הטילו שופטי העליון על גינזבורסקי תשלום נוסף על הוצאות בגובה של 25 אלף שקל.

גינזבורסקי

גינזבורסקי (ארכיון)

״חופש ביטוי פוליטי אינו חוסם תביעות דיבה, אלא תורם לעיצוב הגבולות”, כתבו שופטי העליון ניל הנדל, נועם סולברג ואלכס שטיין והוסיפו, “כאן הפרסום עובר את הגבול המותר ולא מדובר במקרה גבולי. להגנות שלקיומן טען המערער, כגון אמת דיברתי או תום לב, אין תחולה במקרה זה”.

 

עוד ציינו כי פסק דינה של כבוד השופטת אביגיל כהן בבית המשפט המחוזי היה “בהיר וסדור מאוד” וכי “לא מצאנו בו כל טעות, בעובדה, במשפט או בקשר ביניהם”.

תזכורת: בשנת 2014 תבע כנפו את גיזבורסקי בסכום של 2.6 מיליון שקל בטענה שגינזבורסקי העלה עשרות פוסטים ברשת פייסבוק, ובהם השתלח בו ופגע בשמו הטוב.

עו"ד גבי כנפו צילום: אורי קריספין

עו"ד גבי כנפו צילום: אורי קריספין

בתגובה לדברים אמר גינזבורסקי: ״שאלו יהיו הצרות שלי בחיים״. לשאלה מה יעשה עם הכסף שקיבל ענה כנפו: ״לשלם לעורך הדין שלי את הוצאות המשפט שנמשך מעל שלוש שנים״.

עורך דינו של כנפו דרור ארד-אילון: “בית המשפט העליון העביר היום מסר חד וברור, לפיו דמם של נבחרי ציבור אינו הפקר. אני מצר על כך שעד לרגע זה לא התקיימה לקיחת אחריות או התנצלות של גינזבורסקי, על קמפיין ההשמצות שניהל ותוצאותיו”.

עו"ד גבי כנפו

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר