קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים.
קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים.

חאיכ ובן מנשה חתמו בהפועל אדומים

לאחר תקופה רדומה הפועל אדומים אשדוד מצאה סוף סוף מאמן, והקבוצה מצטיידת בשחקני רכש חדשים

פורסם בתאריך: 28.6.19 11:08

     

חיים לוי לא חיכה הרבה וכבר בשבוע הראשון שלו בתפקיד החל לעבוד במלוא המרץ על מנת לחזק את הקבוצה.

ביום שישי האחרון הקבוצה הודיעה על שחקן רכש ראשון לעונת 2020/19. מדובר בקשרה של אסי גלבוע בעונה החולפת עדן בן מנשה שחתם רשמית במועדון באמצעות סוכנו משה גולדברג.

עדן בן מנשה עם יאיר אזולאי. צילום מדיה אדומים אשדוד

בן מנשה (23) שיחק בשנים האחרונות בליגה א’ צפון במועדון ספורט טירה. הוא משחק בעמדת הקשר וגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה.

מהמועדון נמסר לאחר החתימה: “בשעה טובה ומוצלחת אנו שמחים וגאים להציג את הרכש הראשון שמצטרף למשפחת האדומים לעונת 2020/19 בעמדת הקישור. קבלו בהמון אהבה את עדן בן מנשה.

"עדן בן מנשה גדל במכבי נתניה ושיחק במספר קבוצות בליגה א’ צפון. עדן משחק כקשר התקפי ובעל יכולת מרשימה מאוד עם הכדור”.

בן מנשה הגיב: “רוצה להודות להנהלה ולמאמן חיים לוי על האמון בי. מבטיח להחזיר להם במגרש.

"אין ספק שהגעתי לבית חם שהוא כמו משפחה. מבטיח לתת את כל כולי למען הקהל העוצמתי הזה ויאללה הפועל”.ות לליגה הלאומית העונה, הפועל מרמורק. הרשקוביץ’, שהגיע בינואר לאדומים והציג יכולת חלשה, שוחרר מהמועדון.

מי שחשב שחיים לוי והנהלת האדומים נחו בסוף השבוע — טעה. יומיים לאחר החתמתו של בן מנשה, האדומים רשמו רכש נוסף.

הבלם פיליפ חאיכ, שבשבוע שעבר פורסם לראשונה ב “כאן דרום” על סיכום תנאיו במועדון האדום, חתם רשמית בקבוצתו של חיים לוי.

ברוך הבא פיליפ חאיכ. צילום מדיה אדומים אשדוד.

מהאדומים נמסר לאחר חתימתו של חאיכ במועדון: “המשפחה האדומה גאה, שמחה ונרגשת לבשר לכם על רכש נוצץ ומוצלח ומוסיפה בן משפחה נוסף שבחר ללבוש אדום בהגנה שלנו. קבלו בהמון אהבה את פיליפ חאיכ. בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, רשם 28 הופעות וארבעה שערים במדי נבחרת ישראל לנוער. אחד הבלמים המוכשרים ובין הטובים ביותר בליגה. שיחק בלאומית בהרצליה ושעריים ושנתיים האחרונות היה קפטן מכבי יפו. ללא ספק תוספת כוח אדירה לקו ההגנה שלנו ובכלל למשפחת האדומים המורחבת שמאחלת לפיליפ הצלחה משותפת”.

חאיכ מסר לאחר החתימה: “שמח להצטרף למועדון ששואף למעלה עם קהל אוהדים גדול וצבעוני, מקווה שנשיג את המטרות שלנו העונה, כבר מחכה לעלות לאימון הראשון ורוצה להודות למכבי יפו על שנתיים נפלאות שלא אשכח, שיהיה לנו בהצלחה”!

האדומים הודיעו על המשך דרכו של לישי ביטון, שממשיך לנסות להרשים במבחנים במ.ס אשדוד.

כפי שפורסם לראשונה ב “כאן דרום”, לישי ביטון קשרה של הפועל אדומים אשדוד, שנחשב לסמל הגדול ביותר של הקבוצה בגלגול הנוכחי, סיכם את תנאיו לעונה נוספת בשורות הקבוצה.

במועדון הודיעו: “אדומים יקרים שלנו אנחנו שמחים לבשר לכם שהסמל האדום שלנו יהיה איתנו גם בעונה הקרובה. קבלו בהמון אהבה התרגשות וגאווה את המאסטרו עם הלב הכי ענק שיש… לישי ביטון.

יש שחקנים שלא צריך לומר מילה כדי לתאר אותם , הכריזמה הצנועה שלהם עוצמתית בצורה בלתי רגילה! הוא הילד שלנו, הוא פותח איתנו עונה 5 במועדון! הוא צמח איתנו, והביא את כל כולו כל משחק, יש לו מניות רבות בהצלחה שלנו, הוא אחד הסמלים שלנו!”

בינתיים, הקשר המוכשר ממשיך להיבחן בשורותיה של מ.ס אשדוד. ביטון הצליח להרשים את מאמנה של מ.ס רוני אוואט באימונים שקיים עם נבחנים נוספים וימשיך לנסות להשיג חוזה בליגת העל באימונים עם הסגל הבוגר של מ.ס אשדוד אליהם יתבקש להגיע.

אם מ.ס אשדוד תרצה להחתימו, האדומים לא יעמדו בדרכו. אך אם לא יחתום בליגת העל, הוא ישחק בעונה הבאה אך ורק באדומים מאשדוד.

גיא עיני ואור הרשקוביץ’ עזבו את הפועל אדומים: בגזרת העוזבים בהפועל אדומים אשדוד, נמצאים צמד הבלמים גיא עיני ואור הרשקוביץ’.

עיני שהיה אחד מהמצטיינים באדומים העונה, עזב את הקבוצה וחתם בשורותיה של אחת מהמועמדות החזקות ביותר לעלות לליגה הלאומית העונה, הפועל מרמורק. הרשקוביץ’, שהגיע בינואר לאדומים והציג יכולת חלשה, שוחרר מהמועדון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר