המציל צ'ארלי רימון
המציל צ'ארלי רימון

צפו: אומרים תודה למציל צ'ארלי רימון

מציל הים הוותיק עשה זאת שוב ובעצם הוא עושה את זה על בסיס יום-יומי. הפעם הוא זכה להוקרה ולתשואות בישיבת המועצה על שהציל בתושייתו שני צעירים שנכנסו למים כשבחוף לא היו מצילים, וכמעט קיפחו את חייהם

פורסם בתאריך: 6.6.19 13:10

     

ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי וחברי מועצת העיר הביעו את הערכתם למציל הים הוותיק צ'ארלי רימון. במהלך ישיבת המועצה אמש הם אירחו את רימון, 63, שעובד בחוף באר שבע ומנהל את קטע החוף הדרומי של העיר.

האיש, בעל ותק של כ-40 שנה בים, הפגין הרבה אומץ ונחישות כשקפץ לפני כמה שבועות לחוף הנפרד כאשר לא פעלו בו עדיין שירותי הההצלה והוציא מהים שניים שהחלו לטבוע.

האירוע התרחש ב-10.4.19: סמוך לשעה 16:30 התקבל דיווח על טביעה של נער בן 16 בחוף הנפרד. הנער נסחף בזרם החזק, החל לטבוע ונשקפה סכנה ממשית לחייו.
צ'ארלי, מציל בעיריית אשדוד מזה 39 שנים (זוהי שנתו ה- 40) קיבל שיחת טלפון מהמוקד בו דיווחו לו על האירוע. תוך זמן קצר הגיע למקום, ביצע הערכת מצב מהירה, זיהה את הטובע ואת הבחור שנכנס להצילו, כאשר שניהם נסחפו ונמצאו בסכנה. הוא נכנס למים עם חסקה, חתר לעברם והציל אותם.

ובשבת האחרונה: אדם מצפון הארץ הגיע לחוף המצודה (חוף שאין בו שירותי הצלה!), נכנס למים, נקלע לתוך "בור" והחל להסחף עד אשר הגיע לאותם פחי שמן צהובים מפלסטיק אשר הוצבו בתוך ה"בורות" בידי המציל צארלי רימון, במטרה שיהווו מעיין עוגן הצלה לאדם שנסחף. ומי המציל שהגיע בשבת והוציא את אותו אדם שאחז בכוח באותם פחי שמן? צארלי רימון, כמובן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר