רוני אוואט. צילום: אורי קריספין
רוני אוואט. צילום: אורי קריספין

הפועל אדומים: חוסר ודאות לגבי העתיד

הפועל אדומים אשדוד נמצאת לקראת עונה מאתגרת ביותר. לאחר שרוני אוואט החליט ללכת למ.ס, עדיין לא ברור מי יהיה מאמן הקבוצה, וגם הסגל עדיין אפוף סימני שאלה

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:23

     

ליגה א’ דרום העונה צפויה להיות ליגה קשה מהרגיל. האדומים צפויים לפגוש קבוצות עם שאיפות, קהל ותקציבים גבוהים, כמו נורדיה, הפועל מרמורק, מכבי הרצליה וכמובן היריבה העירונית הצהובה.

למרות זאת, ההכנות עדיין לא התחילו. הצעד המשמעותי ביותר שנעשה בינתיים הוא ההחלטה כי מי שינהל את נושא הרכש במועדון ובכלל את הצד המקצועי הוא יאיר אזולאי, אם כי הוא עדיין לא קיבל את המינוי באופן רשמי.

רוני אוואט הלך, מי יעמוד על הקווים?

האדומים בנו על רוני אוואט, שכבר סיכם את תנאיו כמאמן הקבוצה ואף החל לעבוד על רשימת רכש לעונה הבאה, אך אוואט קיבל הצעה מפתה ממ.ס אשדוד בליגת העל והחליט ללכת עליה, וכך השאיר את האדומים מופתעים וללא מאמן לעונה הבאה.

בראשם של יאיר אזולאי ורוני חג’ג’ ישנם כמה שמות שמועמדים לאמן את הקבוצה, בראשם עידן בראון, שאימן את מכבי הרצליה בעונה הנוכחית בהצלחה רבה, הנהלת המועדון נמצאת איתו במשא ומתן מתקדם. מועמד נוסף הוא עופר טלספפה. המאמן שהעלה את סקציה נס ציונה שתי ליגות ברציפות, מליגה א’ עד לליגת העל, הודיע כבר כי לא ימשיך עם הכתומים בליגת העל. המכשול שעומד בפני האדומים הוא דרישותיו של המאמן המוערך לתקציב גבוה במיוחד ושחקנים בעלי שם.

נשקלת גם אפשרות של מאמנים צעירים שיביאו שינוי מרענן למועדון, כמו עומר פרץ, שאימן את הכוח רמת גן ובתקציב נמוך הצליח להגיע למאבקי העלייה ולמסע שהביא הרבה כבוד לקבוצה בגביע המדינה, ואורי אוזן. שמות נוספים שעלו הם של ויקטור גניש וזורי ברמכר.

הבעלים רוני חג’ג’ מתכוון להעמיד העונה תקציב שפוי. הוא נפגש כבר עם כמה שחקנים והציע להם חוזים לעונה הבאה עם קיצוץ בשכר, בהם מלך השערים של הקבוצה עידן שריקי, שלא אהב את הרעיון ושוקל את דרכו בקבוצה.

גם עתידם של אאולוב וגל מעורפל, ולא ברור מי יעמוד העונה בין הקורות. השוער דין גל, שעבר כמה פציעות העונה, ככל הנראה לא ימשיך. אלון אאולוב, שהחל את העונה כשוער שלישי ופרץ בגדול עד לאפודת השוער הראשון והצגת ענק במשחק הפלייאוף מול מכבי שעריים, קיבל הצעה לעונה הבאה. אאולוב קיבל מסרים מהנהלת האדומים כי מתכוונים להחתים שוער בכיר וכי לא בונים עליו כשוער הראשון של הקבוצה, ולכן הוא שוקל את דרכו במועדון. הוא הצטרף לפני כשבוע לסוכנות השחקנים “"Sky group ומחזיק בכמה הצעות, אחת מהן מהליגה השנייה בגיאורגיה.

בהפועל אדומים אשדוד מודעים למצב ומגששים בגזרתו של השוער רז רחמים. רז (23) הוא בנו של שוער העבר ומנכ”ל הפועל באר שבע כיום אסי רחמים. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ושימש העונה בתפקידשוערה השני של הפועל קטמון מהליגה הלאומית.

מכוכבים לצעירים: שינוי הגישה של האדומים

נראה שבניגוד למגמה שהייתה העונה במועדון האדום של אשדוד, שהוחתמו כוכבים בתקציב גדול, העונה הפועל אדומים אשדוד תתנהל בתקציב מצומצם יותר ותבנה על שחקנים צעירים.

דניאל אטיאס ואריאל טרבלסי חוזרים מעסקאות השאלה במכבי קריית מלאכי ובמועדון ישקלו להשאירם.

איב בוכריס (19) ,שסיים גיל נוער במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, יגיע להיבחן בקבוצה ויקווה להרשים.

איב הוא בנו של שמואל בוכריס ששיחק בעבר כשוער בהפועל אשדוד המיתולוגית ושימש זמן רב עוזר מאמן במ.ס אשדוד.

פרט פיקנטי ומעניין הוא ששמואל בוכריס אימן את יאיר אזולאי בקבוצת הנוער של הפועל אשדוד המיתולוגית, וכעת בנו ינסה להרשים את יאיר אזולאי על מנת להתקבל לקבוצה הבוגרת הראשונה בקריירה שלו, הפועל אשדוד המחודשת.

אלון אאולוב במעמד החתימה אצל סוכנות השחקנים sky group. צילום פייסבוק

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר