רינה גל ויחיאל לסרי. צילום שמואל דוד

מנהלת בי"ס קשת רינה גל פורשת ממערכת החינוך

מנהלת בית הספר קשת באשדוד, שמילאה שורה של תפקידים במערכת החינוך לאורך השנים, פורשת לגמלאות. בשנים האחרונות גילתה את עולם הצילום

פורסם בתאריך: 30.5.19 16:46

     

בשלישי בערב נערך בבית הספר קשת באשדוד ערב פרידה מהמנהלת רינה גל שפורשת בסוף שנת הלימודים הנוכחית לגמלאות אחרי 35 שנות הוראה, חינוך וניהול.

ראש העירייה ד”ר יחיאל לסרי השתתף באירוע, החמיא לגל ובירך אותה במילים חמות: “אני רוצה לומר לך, נער הייתי וגם זקנתי. אני 20 שנה במערכת החינוך, ואת מהמנהלות הטובות ביותר שהעיר הזאת הצמיחה, את מצוינת בכל היבט, אשת חינוך ברמ”ח אברייך.

“בשנים האחרונות הגעת לבית ספר קשת ועשית כאן מהפכה בלתי רגילה, ואני אומר לך תודה באופן אישי ובשם העיר אשדוד. הדמות החינוכית שלך תמשיך להשפיע על החברה שלנו באשדוד ובמדינת ישראל”.

גל התחילה את הקריירה החינוכית שלה בעיר כמחנכת בבית ספר המגינים, לאחר מכן מחנכת וסגנית בבית ספר הדר עד לסגירתו, מדריכה ארצית בתחום התקשוב: פיתחה פרויקטים ארציים בתקשוב — “מנהיגות בראי הדורות” ומיזמים נוספים ברמה הארצית, הדריכה מנהלים ומורים בתחום התקשוב בעיר, במחוז ובארץ, ניהלה את בית ספר ארזים במשך שש שנים והביאה אותו להישגים גבוהים בכל התחומים, עבדה שנה כמפקחת ארצית, ומאחר שהיה חסר לה מאד הקשר הישיר עם התלמידים והמורים, היא חזרה לניהול, וכך ניהלה את בית ספר קשת כחמש שנים.

במינהל החינוך העירוני אומרים שגל פיתחה בבית הספר קשת צוות מקצועי, הקימה סביבות למידה, העלתה את רמת ההישגים בבית הספר ותרמה לאקלים מיטבי. המוטו שלה הוא כי כל תלמיד הוא יחיד ומיוחד, ויש להוציא ממנו את כל הפונטציאל שבו ולהעצים אותו.

צוות בית הספר מספר על רינה גל כי היא מציבה מטרות ומשיגה אותן. היא חשובה מאוד לצוות, נוהגת להעצים את עובדיה, מנהלת מאורגנת ומסודרת מאוד, אישה אנושית, מתחשבת ואכפתית, תמיד מעניקה אוזן קשובה לצוות ולתלמידים, יודעת ותמיד מצליחה למצוא דרך להגיע אל התלמידים, מאוד אהובה ומוערכת על ידי הצוות והתלמידים. היא תחסר להם מאוד כעת כשהיא עוזבת.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר