האמנית דנה הראל

הסטודיו החליף את בית הילדים

האמנית דנה הראל מקיבוץ חצור תציג מעבודותיה ביריד “צבע טרי” שנפתח בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 31.5.19 11:18

     

האמנית דנה הראל, בת 32 מקיבוץ חצור, תציג מעבודותיה ב”צבע טרי 2019” — מה שמוגדר כיריד האמנות והעיצוב השנתי הגדול והמשפיע ביותר בארץ.

היריד ייפתח ביום חמישי 30 במאי ויימשך עד יום שני 3 ביוני, והפעם במתכונת חדשה באקספו תל אביב (מרכז הירידים) ובנוסף ברחבי תל אביב-יפו.

הראל תציג 31 עבודות של רישום, פיסול וציור, חלקן גדולות ממדים. היא אחת מ-25 אמניות ואמנים שנבחרו להציג את יצירותיהם בחממת האמנים העצמאים ביריד — מקום שחושף מדי שנה אמנים מבטיחים בתחילת דרכם המקצועית. הם נבחרים בידי ועדת קבלה.

“אני שמחה ונרגשת, זה כבוד גדול להיבחר ליריד ולהציג בו עבודות”, אמרה הראל. היא בוגרת מכללת ספיר, חברת קיבוץ חצור, שאליו עברה מגן יבנה הסמוכה לפני כמה שנים. היא נשואה ואימא לשניים. יש לה סטודיו בקיבוץ והיא עובדת כמורה לאמנות בתיכון באר טוביה ובתיכון אורט רבין בגן יבנה.

 

“אני עובדת בעיקר עם חומרים מתעשיית הבניין ומנסה להתחקות אחר תופעות טבעיות ארעיות שמשכו את עיניי”, מסבירה הראל.

“מבחינתי”, היא מוסיפה, “כל טיול בטבע הוא אופציה להיוולדות של עבודה או רעיון חדש שמוביל לשם. בעיקר במדבר. אבל העבודה המשמעותית וההתנסות החומרית קורית בסטודיו שלי בקיבוץ שהיה בעבר בית ילדים”.

על מקורות ההשראה שלה היא מספרת: “תופעות גיאולוגיות, אדמה, ים המלח, סדירות צורנית בחי ובצומח ודרכי פעולה של חיות מסוימות”.

כשנשאלה מי או מה הכי השפיע עליה לעסוק באמנות השיבה בלי היסוס: “אימא שלי. אישה חזקה ומדהימה. עוסקת באמנות פלסטית ובקרמיקה”.

ואחת מיצירותיה של הראל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר