סיים את תפקידו. אבי בוחבוט. צילום באדיבות ספורט 5

השאיר את הקבוצה בליגה והולך הביתה

במועדון ספורט אשדוד אמרו שלום למאמן שחתום על ההישג הכי גדול שלהם השנה והביאו את רוני אוואט שייעזר במשה אוחיון. בקבוצה בוחנים החתמה של שחקני רכש חדשים לעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 31.5.19 11:50

     

אחרי ששרדו עונה נוספת בליגת העל כנגד כל הסיכויים, במ.ס אשדוד התחילו לבנות את הסגל לעונה הבאה. הסוגיה הראשונה נפתרה לאחר שביום שני הודיעה הקבוצה מעיר הנמל על מינויים של רוני אוואט ומשה אוחיון למאמני הקבוצה הבוגרת, כאשר אוואט, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון, יהיה המאמן הראשי ולצדו יאמן אוחיון. השניים יעבדו כצוות.

“הנהלת המועדון גאה במינוי שני מאמנים מקומיים, שגדלו במועדון ומשרתים אותו נאמנה במגוון תפקידים מזה שנים רבות”, מסרו באשדוד. “אנו מבקשים להודות למאמן אבי בוחבוט על תרומתו הגדולה למסע ההישרדות המופלא של הקבוצה בחצי העונה האחרונה ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה”.

בוחבוט, אשר הוביל את המועדון להישארות בליגה הבכירה וראה את עצמו ממשיך עונה נוספת, קיבל את הבשורה כי הוא ללא ממשיך ומיד לאחר מכן פרסם מכתב פרידה מהקבוצה. “חברים ושחקנים יקרים, אוהדי מ.ס אשדוד האהובים — בתום שיחה מכבדת שהתקיימה לפני שעה קלה ביני לבין בעלי הקבוצה ג’קי בן זקן הוחלט כי אסיים את תפקידי כמאמן מ.ס אשדוד, ומכאן אני יוצא לדרך חדשה בכדורגל הישראלי. זאת הזדמנות עבורי להודות לג’קי על האמון שנתן בי, על הערכה לדרך הארוכה שעשיתי ואמשיך לעשות בכדורגל הישראלי ועל המנדט להביא את היכולת המקצועית שלי לטובת המועדון, דרך שהסתיימה כידוע בהשארת הקבוצה במקום הראוי לה — בליגת העל”.

 

המאמן שנפרד הוסיף: “עברתי תקופה אינטנסיבית ומלאה בחוויות וניצחונות, שכאמור השפיעו וסייעו בהשארת המועדון בליגת העל — כנגד כל הסיכויים. אלה רגעים שאקח איתי לכל החיים”.

בתוך כך, הרי שאוואט ואוחיון כבר החלו לעבוד על בניית הסגל, וההחלטה הראשונה הייתה להבטיח את השארתו של רועי גורדנה בקבוצה. גורדנה ימשיך בקבוצה אחרי שסגר וסיכם את תנאיו לשנתיים נוספות באמצעות סוכנו גלעד קצב.

ישאר אדום צהוב. רועי גורדנה צילום דוברות מ.ס אשדוד

הקשר בן ה-28, כזכור, הגיע בינואר האחרון לאשדוד, שהייתה לתחנה השישית שלו בליגת העל אחרי חצי עונה בסלאבן בלופו הקרואטית. במהלך חצי העונה האחרונה היווה הקשר גורם מאוד משמעותי בהישארות הקבוצה בליגת העל, כבש שער והוסיף בישול, ואף השתלב חברתית בצורה טובה, מה שהוביל את ג׳קי בן זקן להציע לו חוזה חדש ולבסוף כאמור להשאירו גם בשנתיים הקרובות. “אנחנו שמחים לבשר על הישארותו של רועי גורדנה בקבוצה”, נמסר מהמועדון. “רועי, שהיה מהגורמים המרכזיים לקאמבק הבלתי נתפס שהשאיר אותנו בליגה, חתם על חוזה לשנתיים נוספות וישחק בקבוצה לפחות עד תום עונת 21/20”.

גורדנה מצטרף למעשה לבנצי מושל ורועי משפתי, שחתמו על חוזים חדשים במועדון ויישארו בקבוצה גם בעונה הבאה. האחרון צפוי לתפוס את המקום בין הקורות באופן קבוע, אם מכירתו של יואב ג׳ראפי תצא לפועל הקיץ. במועדון מתכוונים להביא שוער נוסף שיעניק תחרות על אפודת השוער, כששמו של עומרי גלזר ממכבי חיפה הוזכר בנושא.

מעבר להשארת שחקנים במועדון, בצוות המקצועי החדש מחפשים גם לחזק את הקבוצה בשחקנים מבחוץ, אך עד כה לא הצליחו להגיע לסיכום עם רז שטיין וגל לוי, שהוזכרו כמועמדים להגיע. בתוך כך, המגן השמאלי של הקבוצה אביב סולומון רכש את כרטיסו מהמועדון והפך לשחקן חופשי.

רוני אוואט. מינוי חדש ישן צילום אורי קריספין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר