קול יחודי. דניאל סאן קריאף. צילום: זהר רון
קול יחודי. דניאל סאן קריאף. צילום: זהר רון

תראו אותה: החדש של דניאל קריאף

הזמרת בעלת הקול הנשי המיוחד ב"טיפקס" יצאה לדרך עצמאית ואוטוטו יוצא אלבום הבכורה המסקרן. בינתיים קבלו את השיר החדש שלה: "יודעת את הכל"

פורסם בתאריך: 26.5.19 13:53

     

דניאל סאן קריאף יודעת את הכל. זה שם השיר החדש שללה שיצא כעת. היא כתבה את המילים וגם הלחינה, את העיבוד וההפקה עשתה במשותף עם גיא מוזס.

קריאף בת ה-28, ממושב שתולים שליד אשדוד, עומדת להשיק את אלבום הבכורה שלה בחודש יולי ו"יודעת את הכל" הוא אחד השירים מהאלבום.

השיר מלווה בקליפ בניחוח DIY  אורגינל  (בימוי וצילום: דודו ואזנה). אתם מוזמנים לביקור ביקום המרתק של קריאף, איפה שהוא בין מציאות להזיה, על כוכב חלל פריפריאלי שבו היא נלחמת בכוחות האופל באמצעות הכדור הכי לוהט במחסנית – המוזיקה.

דניאל הופיעה יחד עם להקת טיפקס וגם הקליטה איתה שירים כמו "מי הפרובנציאל" ו "מה איתי" שזכו להצלחה רבה וזקפו את אזניהם של עורכים בתחנות הרדיו. כשנחת "תורי לומר", סינגל הבכורה של קריאף, הוא התקבל בזרועות פתוחות ונכנס לפלייליסטים השונים ומצעדי ההשמעות, סולל את הדרך לשירים נוספים שיצאו ומתדלק את הציפייה הרבה לאלבום המלא, שיצא לקראת חג השבועות.

 

 

את האלבום תשיק קריאף בהילולת בכורה ב-16.7 במועדון הבארבי בתל אביב ובאירוע יתארחו טיפקס (הפעם דניאל היא המארחת), רבע לאפריקה, בן אילון ואביב בכר.  לכרטיסים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר