מעבר החצייה שבו התרחשה תאונת ה’פגע וברח’ רוגוזין צילום פבל

“ראינו את אורי שרוע על הכביש”

פגע וברח: נהג מכונית דרס את הילד אורי ברוכים מאשדוד ונמלט. למרבה המזל, מצבו, שהוגדר תחילה בינוני, השתפר במהירות. אימו משחזרת את רגעי האימה

פורסם בתאריך: 22.5.19 11:40

     

אורי ברוכים, בן 12, תלמיד כיתה ו’ בבית הספר נועם באשדוד, חצה את רחוב רוגוזין במעבר חציה ליד הרמזור של יצחק הנשיא. זה קרה בשעות אחר הצהריים של יום חמישי, יום העצמאות.
“עשינו פיקניק בפארק, ואורי, אחיו ושני בני דודות שלהם הלכו יחד לקנות לכולם גלידות במרכזון של א’”, סיפרה השבוע האם.
“הם יצאו בדרך חזרה, הספיקו לחצות את הכביש, ואורי נותר קצת מאחור”, הוסיפה. “לפני שהוא סיים לחצות, לפתע מכונית פגעה בו והעיפה אותו למרחק גדול. הוא נפל על הכביש חבול ומבוהל, והנהג המשיך בנסיעה. הילדים צלצלו אלינו ועוברי אורח הזעיקו את המשטרה ומד”א.

“כשהגענו, ראינו את אורי שרוע על הכביש. זה היה מאוד מפחיד. אורי היה כאוב ומבוהל. לא הייתי מאחלת לאף אימא לראות מראה כזה. הוא היה עם שפשופים בגב ובברכיים ועם חבלה בראש. לקחו אותו ישר לבית חולים אסותא. בתחילה המצב שלו הוגדר בינוני כי חומרת הפציעה לא הייתה ברורה. היה חשש גם מפגיעות פנימיות וזה נשלל. עוד באותו יום הוא שוחרר הביתה לאחר טיפול. יש לו עדיין מכות יבשות. למרבה השמחה, הוא חזר ללימודים ולתפקוד מלא”.

מה אתם חושבים על ההתנהלות של הנהג הפוגע?

“הנהג המשיך בנסיעה כאילו לא קרה דבר, אפילו שהילד היה למעשה תלוי על מכסה המנוע. מצאו את סימני הידיים שלו על הרכב, ככה שקשה להתעלם מזה. החלטנו שאנחנו נותנים למשטרה לבצע את תפקידה ולא מתערבים, אנחנו סומכים על המשטרה”.

איזה מסר היית רוצה להעביר לנהג?

“לא הייתי רוצה שהוא יחווה את החוויה שאני חוויתי כשראיתי את הילד שלי מוטל על הכביש אחרי שעזבו ונטשו אותו. גם את חוסר האמון בבני אדם שהבן שלי חווה כרגע לא הייתי רוצה שילדיו או יקיריו של הנהג יעברו. אני מודה לאל שזו התוצאה הסופית, כי זה היה עלול להסתיים הרבה יותר גרוע”.

הנהג הפוגע איגור קרפוב, בן 33, נעצר וב-14 בחודש שוחרר למעצר בית בביתו שברובע י’ למשך שבעה ימים בהסכמת המשטרה. הוא נחשד שנמלט ממקום התאונה מבלי שהושיט עזרה או בדק מה מצבו של אורי שהועף אל הכביש בעקבות הדריסה. בנוסף, הוא חשוד שנהג תחת השפעת קוקאין ובהיותו שיכור וכן בשיבוש הליכי חקירה.

עורך דינו רז קרן-ישועה, המייצגו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר השבוע שהאיש “מצטער על מה שקרה ומודה שטעה כשעזב את מקום התאונה ומסביר שנכנס ללחץ ולא ידע שהילד נפצע. כשהבין שהמשטרה מחפשת אותו, הוא הגיע לתחנה עוד באותו יום”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר