סימון בן זקין מכבי

מלב אל לב

סימון בן זקין-אלבז שעובדת בקופת חולים מכבי הבחינה שהמטופל שהגיע לבדיקות דם מפתח אירוע לבבי, העניקה לו טיפול, הזעיקה אמבולנס והצילה את חייו. השבוע הוא הגיע להודות לה

פורסם בתאריך: 24.5.19 11:11

     

ערנותה של עובדת המעבדה של מכבי שרותי בריאות בגן יבנה סימון בן זקין-אלבז, תושבת אשדוד, הצילה את חייו של מטופל שלקה בלבו בכניסה לבדיקת דם במרפאה. “מזל שהיא הייתה שם איתי”, סיפר השבוע כשהגיע להודות לה. “היא הצילה לי את החיים”.

האירוע התרחש ביום שישי. האיש הגיע בבוקר כדי לבצע בדיקת דם ורגע לפני הרגיש חולשה כללית וקושי לנשום. הוא ביקש לצאת לשאוף אוויר, ובן זקין-אלבז הבחינה שמשהו אינו כשורה.

באותה שעה לא היה רופא במרפאה, והיא החלה לקחת מדדים, הזעיקה אמבולנס תוך שהיא מדברת עם המטופל, מרגיעה אותו ודואגת שיישאר לידה לקבלת טיפול. גם האחות האחראית במרפאה נטלי גלר הוזעקה למקום והעניקה למטופל אספירין. צוות מד”א שהגיע למרפאה המשיך את הטיפול ופינה את החולה לאסותא אשדוד.

בן זקין-אלבז עובדת כבר 18 שנה בקופה. כמה שעות לאחר המקרה נוצר הקשר עם המטופל: “הוא היה בבית החולים לאחר צנתור והודה לי בחום, שמח שהתעקשתי ולא ויתרתי לו”.

לאחר ששוחרר מבית החולים הגיע האיש למרפאה כדי להודות לסימון: “מזל שהיא הייתה שם והזמינה לי אמבולנס, היא הבינה שאני בהתקף לב. היא הצילה לי את החיים”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר