מאיר אברז'ל (מימין) והמשנה לרה"ע יניב קקון יחד עם דייריו של אחד הבניינים שהשתתפו בחג השכנים
מאיר אברז'ל (מימין) והמשנה לרה"ע יניב קקון יחד עם דייריו של אחד הבניינים שהשתתפו בחג השכנים

פותחים שולחן: מאות השתתפו ב"חג השכנים" הראשון בעיר (וידאו)

דיירי יותר מ-50 בנייני מגורים באשדוד, בעיקר בשכונות ותיקות, השתתפו בחג שצוין בעיר בפעם הראשונה

פורסם בתאריך: 20.5.19 22:00

     

הצלחה לחג השכנים באשדוד: דייריהם של יותר מ-50 בניינים ברחבי העיר, בעיקר ברבעים הוותיקים, השתתפו באירוע שצוין ביום שלישי, 14 בחודש.

הדיירים ירדו למטה ונפגשו זה עם זה, שתו, אכלו, דיברו והחליפו חוויות. המפגש יצר הכרויות חדשות ויוזמות קהילתיות. בינ"ה – התנועה ליהדות חברתית היא זו שהעלתה את החג הזה לארץ. מקורו בצרפת וחוגגים אותו בכ-36 מדינות במקביל.

חג השכנים באשדוד. צילום: משה ביטון

חג השכנים באשדוד. צילום: משה ביטון

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי בירך ואמר שהחג הזכיר לו את הימים ההם, כשהתגורר עם משפחתו ברחוב משמר הירדן, התקיימו לדבריו יחסי שכנות טובים בין הדיירים ודלתות הבתים היו פתוחות.

חבר המועצה מאיר אברז'ל מחזיק תיק השכונות הוותיקות באשדוד, כיוון בהתחלה לכ-30 בניינים שישתתפו בחג ולשמחתו הרבה המספר גדל מאוד.

"שמחתי מאוד", אמר אברז'ל, "לראות את שיתוף הפעולה של התושבים מכל רחבי העיר ובמיוחד בשכונות הוותיקות שלקחו חלק בחג השכנים, מחמם את לב היה להסתובב בשכונות, לראות תושבים ותיקים לצד עולים חדשים, צעירים לצד מבוגרים ודתיים יחד עם חילונים יושבים יחד סביב השולחן משוחחים ומספרים על עצמם ועל השכונה מקווה שהצלחנו להתחיל מסורת רבת שנים בעיר המדהימה שלנו".

 

 

 

 

 

מנהלת מרכז הצעירים "כיוונים" אתי לוגסי טורקניץ': "תודה ל 40 סטודנטים ולקבוצת המנהיגות סטודנטteam והמתמחים של כיוונים, מילגאי עיריית אשדוד ומפעל הפייס,  שלקחו חלק בחג השכנים, בארוע קהילתי מיוחד, במהלך השנה אנחנו מכשירים את הסטודנטים למעורבות ולמידה בתחום הקהילה וזו הייתה פעילות משמעותית בשיתוף היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי. תודה למשה ביטון על הארגון ולצוות כיוונים, מאחלים שכנות טובה לכולם.

חג השכנים באשדוד. צילום: משה ביטון

חג השכנים באשדוד. צילום: משה ביטון

"היחידה" לשכונות ותיקות והון חברתי רוצה להודות בראש ובראשונה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שנתן את ברכת הדרך לפרוייקט,  לגב' אתי לוגסי טורקניץ' מנהלת מרכז "כיוונים" ולסטונדטים הרבים שלקחו חלק. תודה מיוחדת לראשי מנהלות הרובעים בניהם למר רמו ברגיג ומר יעקב ביטון תודה אחרונה חביבה לכל התושבים שלקחו חלק בחג השכנים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר